خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

شجریان : اجرای کنسرت یا احساس خطر ؟؟؟!!!

در روزهای اخیر جناب شجریان اجرای کنسرت داشتن که خنده و سرگرمی جالبی برای مردم درست کردن !!

ولی بابای گلم حرف جالبتری میزنه !

 

ایشون میگه نوید جون اصلا تردید نکن که اجرای کنسرت جناب شجریان در حالیکه صداش دیگه واقعا از ته چاه درمیاد ، یه کلک درست و حسابیه . این خواننده که صداش دیگه بازنشسته شده ( !!) به شدت از طرف استاد گلپا و ایرج احساس خطر کرده !!

 

تو رو خدا ببینین این بابای خوشگل من چقده باهوش و زرنگه ؟

 

بابام میگه تو کنسرتش هیچی سر جاش نبود : نه نوازنده ها درست حسابی میزدن نه صدای جناب خسرو آواز در میومد !! نه مردم سر جاشون درست نشسته بودن .!!

 

بله . جناب خسرو آواز کاملا فهمیده حالا که ایرج و گلپا پس از تقریبا سه دهه ممنوع بودن یواش یواش برگشتن تو دل مردم و تو خونه های مردم ، و حتی هر سه چهار هفته یه بار صداشون از رادیو پخش میشه ، و دیگه کسی علاقه ای به صدای جناب شجریان نداره ، بلافاصله کنسرت گذاشتن تا مبادا مردم به کل بندازنشون کنار !! البته به جای محبوبیت ایشون با اون صدای بسیار ضعیف بیشتر باعث تفریح و خنده مردم شدن !! خلاصه این ترفند (طرفند ) جناب خسرو هم راه به جایی نبرد !!

 

یه نکته جالب هم سر و صدا و جنجال الکی طرفدارای ایشان هست که توی وبلاگ ......... کم مونده جناب شجریان رو به درجه خدایی منسوب کنن !! (استغفرلله ! ) لطفا کفر گویی طرفدارای ایشون رو ببینین !!

  

استاد شجریان، سالی با دستان پر ... (قسمت اول) : استاد با چه شرایطی روی صحنه رفت؟

 

 

نویسنده: ایران پژواک

دوشنبه 22 مرداد1386 ساعت: 12:13

واقعا طاقت استاد در برابر این مشکلات خیلی بالاست .

وب سایت

 

نویسنده: ...

دوشنبه 22 مرداد1386 ساعت: 12:48

 شجریان امام عصره . دیدن امام عصر بر هر مسلمانی واجبه

 

 

 

  

 

بدون شرح اضاف !!

نظرات 58 + ارسال نظر
انوشیروان پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

عالیه .
مرسی .
فقط مواظب باش طرفدارای شجر وبلاگ زیبای تو رو شلوغش نکنن و به نفع خودشون بهره برداری نکنن .
اگه خواستی با من مشورت کن .
ایمیلم رو به نشانی ایمیا شما فرستادم .

پژمان پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

(( ذره ای وجود داشته باشید آقایان بی وجود))
آقایان نوید،انوشیروان ......؟؟؟؟؟!!!!!و یا هر چیز و هرکس دیگه، شما مثل اینکه آدم نمی شوید. فکر می کنم تا کنون در حدود سه پیام برای شما کوتاه فکران فرستاده ام. اگر ذره ای شعور و درک موسیقیایی شما لااقل به اندازه اوس ا ی ر ج هم بود دیگه مطلبی در رابطه با موسیقی نمی نوشتید. انتقاد به جا و سازنده بسیار هم عالی است. اما تمام نوشته های وبلاگ شما چرند و پرند، مزخرف و ساخته ذهن پوشالی شماست. شما در ارتباط با خورشید جاویدان هنر ایران زمین مطلب(البته به هیچ وجه به مطلب شبیه نیست) می نویسید که علاوه بر هنر موسیقی در دیگرزمینه های هنری مانند: خوشنویسی،ساختن ساز و پرورش گل و گیاه و غیره هم استاد است. تو ،دوستانت و بابات اطمینان دارم ذره ای از فرهنگ،هنر(موسیقی) و اندیشه نمی دانید و یاوه گویانی بی کارید. نوید ۱۴ ساله......؟؟؟!!! اوج هنر اوس ا ی ر ج این است: آقا دزده سلام حالت چطوره سلام، اگه هفت تیر بکشی منو بکشی حبس می شی حبس می شی. برای بار چندم می گویم: عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را که دگر مادر گیتی چو استاد محمدرضا شجریان فرزند بزاید. البته دوستان عزیز تمام این مطالب را من در حدود ساعت ۱۸:۲۷ امروز ارسال کردم ولی بچه ۱۴ ساله بی صفت پاک کرد.
شما که ظرفیت و جنبه شنیدن را ندارید چرا مطالب را پاک می کنی؟ اگر فهم و شعور داری مطالب را حذف نکن.
درضمن جواب چرت و پرتی که به تازگی نوشتی همین جا پاسخ می دهم، البته همه این مطالب را آنجاهم می فرستم. البته اگر جرات داشته باشی و حذف نکنی.
چه چیزهایی و چه کسانی سرگرم کننده تر و خنده دارتر از تو، انوشیروان و بابات هستند که یک مجموعه سیرک قوی را تشکیل می دهند....!!!!!!!!!/////
درضمن من از دوستان و طرفداران صمیمی استاد محمدرضا شجریان خواهش می کنم کمتر با این آقایان و اساتید؟؟؟....////!!!! موسیقی ارتباط برقرار کنند.
با آرزوی سلامت و بهروزی برای استاد محمدرضا شجریان

مین جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام خدمت آقا پژمان عزیز.
ببین بیخود زور نزن تا به این انوشیروان و نوید بفهمونی که شجریان کی هست.
خودت بهتر می دونی که.
فهمیدن اینجور مسائل به آی کیو ی بیشتر از آتاری احتیاج دازه.
خودت هم که می دونی. آی کیو ی آتاری به آی کیو ی نوید و انوشیروان فخر می فروشه.
دیگه آدمی که عکس کنار دریا واسه یه وبلاگ انتقادی می ذاره که ازش انتظاری نمی ره.
اون انوشیروان هم که دیگه هیچی.
رسما مرخصه. بالا خونه رو داده اجاره رفته.
مطمئن باش این 2 تا خل وضع با این کارشون خدشه ای به شخصیت استاد شجریان وارد نمی کنن. بلکه آبروی استاد ایرج و گلپا رو می برن زیر سوال.
پس زیاد خودت رو ناراحت نکن.
اگه دیدی بیشتر از این دارن توهین می کنن یه خبر به من بده تا با هم بریم وبلاگشون رو به مدیریت blogsky معرفی کنیم. تا در وبلاگشون رو تخته کنن.
خودت که بهتر می دونی. توهین به شخصیت های فرهنگی هنری هم یکی از تخلفات محسوب می شه.
پژمان عزیز موفق باشی.
بای

................ جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 10:29 ق.ظ

عجب احمقهایی هستن طرفدارای شجریان .
واقعا عجب ملت بت پرستی هستیم ما .

رخام جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

قابل توجه وبلاگ طرفداران اندی و قادری:
اول که این وبلاگ هیچیش درست نیست معلوم نیست روزی چند هزار آدم میان و نظر میدن به پشتیبانی از استاد و این کوچولو پاک میکنه(با احتساب اینکه شمارشگر وبگذر خراب باشه)میدونید چرا اینو میگم چون این وبلاگ فقط یه طرفدار داره که اونم انوشیروانه !!!!!!
دوم به اون بابای زشتت آخه ما که ندیدیم ایشون خوشگله یانه؟ بگو آخه ........ نوازنده ها که بهتر از تو زدن استادم که تحریراش تووووووووووووپ! اگر هم بد بود ۲۰ هزارنفر بازم با احتساب اینکه اوناییکه بلیط گیرشون نیومد! بلند نمیشدن برن کنسرت !من موندم کی بابای تو رو کنسرت راه داده؟
سوم آخه ... ترفند با همون ت اولیه دومیه رو نوشتی چیکار؟
چهارم اینکه کدوم ... گفته ایرج و گلپا ممنوعن همین دیروز صدای ........ از رادیو فرهنگ پخش شد. همون لیاقتش بود که وسط تحریر ۲ ثانیش آگهی پخش کنن!!!!!
پنجم شما یه روزی گفتی من قصدم توهین به استاد آواز ایران استاد شجریان(خوبه خودتم قبول داری) نیست!لااقل برای حرفت ارزش قائل باش!
ششم تو اگه راست میگی بیا برو عکس های گلپا و ایرج رو که با یه مشت زن ..... و مست زیرو رو دادن و شواهد و فیلماش هم مشهوده اونا رو جمع کم (آخه بدبخت ملت که هر شب از کاناله ICC میبیننشون). بعد از این همه کم آوردی گیر دادی به یه عکس خصوصی که اون دوتا ..... بدترشو دارن!!!!!!!!!!!تو زن استادی یا خوانساری که حرصشو بزنه؟
هفتم میدونم این قدر ترسو هستی که نظرم رو پاک کنی ولی اینو بدون که دنیا ایشونو میشناسه لازم نیست شما ها بشینین هرچی خوردین رو بسوزونین تا به این و اون تهمت بزنین(لابد این توی دینتون نیومده که گناهه)
راستی یه پیشنهاد واسه خودت این وبلاگ یه تفریح گاهه برای ما که بیایم با هم در مورد خسرو ایران صوبت کنیم.دستت درست!
ولی عزیز بابایی اسمشو عوض کن به تنها چیزی که نمیخوره فقط ...فقط ....
اسم سردرتو بذار فقط استاد شجریان.

رخام جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

راستی خیلی خوب موندی از پارسال تا حالا هنوز ۱۴ سالته و سوم راهنمایی هستی!

پژمان جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

آقا یا خانم ................ شما که چیزی از شعور هنری نمی دانی لازم نیست بگویی منم هستم. کسی استاد بزرگوار محمدرضا شجریان را نمی پرستد، ما عاشق هنرهای والا و بی شمار ایشان هستیم، که خداوند متعال به استاد عطا فرموده است. و استاد محمدرضا شجریان هم به نحو شایسته هنرهای خود را پرورش داده است. استاد محمدرضا شجریان عجب خاری است بر چشم کوردلان هنری چون تو.
با آرزوی سلامت و بهروزی برای استاد محمدرضا شجریان

اولا من متولد ۱۲/۷/۱۳۷۲ هستم و امسال میرم سوم راهنمایی !! اگه میگفتم دوم راهماییم همتون بهم میخندیدین ! معدلمم شده ۷۴/۱۹ . شماها چی ؟ تو خواب هم این معدلو نداشتین !!
دوما اگه قرار بشه وبلاگی بسته بشه وبلاگ اوناییه که به امام زمان ( ع) توهین کردن !
سوما من اهل سانسور نیستم . هر چی میخواین بنویسین فقط به استاد گلپا و ایرج توهین نکنین . ایرج ۲۱۳ برنامه گلها داره و گلپا ۳۷۰ تا ولی شجریان همش ۶۵ برنامه گلها داره . یعنی شاگرد ایرج و گلپا هم حساب نمیشه . اون عکس هم با اجازه وبلاگ امام حسین ( َع) گذاشتم که نشون میده آقای شجریان با اینکه خانم داره کنار یه خانم دیگه عکس یادگاری گرفته .

رخام جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 04:06 ب.ظ

خوب این شد از اول مثل بچه آدم بنویس.
اول پسر گلم معدلت مهم نیست میزان شعورت مهمه.اینکه میگی به خواب هم ندیدی.من الان سوم ریاضی ام.معدلم هم ۹۳/ ۱۹ شد به چه دردی میخوره معدل این جور جاها.
دوم گفتی که این عکس یادگاریه نه اینکه خبرگزاری ایسنا بگیره شما نقدش کنی!!!!!!
راستی شبکه IPN تبلیغ کرد دو دی وی دی فشرده در باب موسیقی ایران:
دی وی دی اول(اساتید مجرب ردیف۱):
استادان طاهر زاده
خوانساری
رفیعی
بنان
شجریان
سرهنگ زاده
قوامی
تاج
بدیع زاده
شهیدی
عارف
قمر الملوک وزیری
ملوک ضرابی
با تکنوازی:
استادان شهنازی
فرهنگ شریف
پایور
لطفی
مشکاتیان
عبادی
بدیعی
ناهید
کسایی
فرهنگفر
ذوالفنون
گنجه ای
ظریف
صارمی
کلهر
علیزاده
معروفی
دی وی دی دوم(اساتید مجرب ردیف ۲):
آقایان گلپا
عقیلی
قادری
یساری
ایرج قادری
عباس قادری
جمال وفای
ستار
ایرج
ویگن
منوچهر
خانمها دلکش
مرضیه
پوران
عهدیه
پریوش
روح انگیز
الهه
سیمین غانم
دی وی دی اول ۵۶۰۰ تومان
دی وی دی دوم ۳۲۰۰ تومان



انوشیروان جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 10:13 ب.ظ

از کی تا حالا امثال رفیعی معتاد (با سه چهار تا کار آوازی ضعیف !!) و سرهنگ زاده کوچه بازاری خوان از ایرج و گلپا بالاتر زدن ؟؟ این تقسیم بندی بدرد عمه تقسیم کننده میخوره !!!
خواب دیدی خیر باشه!!
مام میتونیم تقسیم بندی کنیم :
گلپا و ایرج و بنان و ....
رده دوم قادری و آغاسی و سوسن
رده سوم اندی و کامران و هومن
رده چهارم شجر و کرامتی و مختاباد و...

البته رای مردم به ضعیف ترین خواننده ها تو همین وبلاگ نوید مشخصه !!!!
یه سری هم به نتایج اون بزنین !!!!!!!!!!!!!

رخام به انوشیروان شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

عمه تقسیم کننده عمه استاد بدیع زاده هست. یک
تو عضو هیات مدیره حفظ موسیقی ایران توی انگلیس و آمریکایی یا بدیع زاده.دو
این نظر سنجی بخوره تو سره عمه خان باجی بابات .این وبلاگ چیش درسته که نظر سنجیش درست باشه!. سه

احسان یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:15 ق.ظ

آقا نوید میشه نظرتو در مورد پیشنهادی که من دادم بگی؟ ( پیشنهاد من این بود که تو وبلاگت کارهایی رو که از ایرج و گلپا بیرون اومده معرفی کنی تا اونایی که به هر دلیل کمتر صدای این اساتید رو شنیدن، راهنمایی بشن) باور کن اسم وبلاگت اصلا با مطالبش ارتباط نداره. وبلاگ تو فقط در باره شجریانه.مگه تو نمیگی خسته شدی از شجریان؟ خوب کسانی هم که میان تو این وبلاگ شاید مثل تو باشن.اما هرچی اینجا می بینن در باره شجریانه.

احسان یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

خواهش می کنم به این دو تا سوال جواب بده :
۱) تو دوست داری ایرج و گلپا آواز بخونن و مردم صداشونو بشنون یا دوست داری شجریان آواز نخونه و مردم صداشو نشنون؟
اگر جوابت مورد دوم باشه راه حلش ساده است:می تونی به صدای شجریان گوش ندی.
اما اگر جوابت مورد دوم باشه اون وقت سوال بعدی مطرح میشه:
۲) آیا دلیل اینکه صدای ایرج و گلپا زیاد به گوش مردم نرسیده وجود شجریانه یا دلایل دیگه ای وجود داره؟

۱) دوست دارم همه بخونن . خیلی دیگه دیر شده . زهن مردم رو دیگه عوض کردن . بابام میگه طرفدارای شجریان همشون دانشجو هستن و مردم معمولی عاشق ایرج و گلپان. برنامه نیستان رو گوش بدی میفهمی شما هم . تقریبا همه اونایی که زنگ میزنن ایرج و گلپا میخوان . تا حالا حتی یه بار نشده که بگن شجریان یا خاندانش پخش کن !! آخه چقد شجریان ؟ مردم متنفر شدن از موسیقی اصیل بخدا . مگه شما توی مردم زندگی نمیکنی ؟ تو مدرسه ما همیشه وقتی صحبت از موسیقی ایرونی میشه همه میگن اصلا اسم شجریانو نیار که دیگه ................ بخدا راست میگم . مردم از شجریان زده و خسته شدن . بابام میگه سی ساله فقط شجریان پخش میشه اما ایرج و گلپا همیشه غدقنن . واسه همین مردم از موسیقی نوع شجریان بیزارن و اسم ایرج و گلپا رو فریاد میزنن . منهم یکی از همین مردمم ولی خب سنم از همه کمتره . من پرچم گلپا و ایرج رو در درست دارم و تا آخرش هم هستم . تموم فهش رو هم تحمل میکنم ولی از حرفم برنمیگردم . شجریان تموم شده . دوباره باید ایرج و گلپا بیان توی خونه ها و تلویزیون و رادیوی مردم . پس کی بخونه مهم نیست . مهم اینه که همه بخونن و اونوقت معلوم میشه استادای واقعی کین و استادهای قلابی کدومان !!!!!!
۲ ) بله استاد گلپا توی وبلاگ خودش بارها گفته شجریان در این مدت خیلی تلاش کرده تا ایرج و گلپا نخونن . اینو میتونین توی وبلاگ استاد گلپا بخونین . همه هم اینو میدونن .

سحر دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

نمیدونم پدر شما که اینقدر از استاد شجریان بدش میاد چرا تو کنسرتش شرکت میکنه؟این واقعا جای سوال داره.

مهدی دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 11:36 ق.ظ

نوید جان با شکر از زحماتی که می کشی. من طرفدار صدای استاد گلپا هستم.
یک در خواست دارم. من حقیقتا عکس خدای آواز گلپا رو ندیدم. اگه برات امکان داره اونو و سایتت بذار تا بتونم این آرزوم رو بر آورده کنم. آخه هر چی سعی کردم اونو تو سایتت ندیدم.
( عکس استاد ایرج رو دیدم و ممنون که اونو تو سایتت گذاشتی)
به امید موفقیتت.

احسان دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام آقا نوید. خسته نباشید. من منتظرم جواب شما هستم.

یکی دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 12:55 ب.ظ

این عکس چیه برم عکس گلپا رو بیارم که دستش تو کونه هایده است و حالا که پیر شده درباره خداشناسی صحبت میکنه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از نظر اخلاق استاد شجریان (حضرت شجریان) اوله

از نظر صدا و آواز با زهم شجریان

اصلا یه چیزی رو بهت بگم موسیقی یعنی :

شجریان - شجریان - شجریان - شجریان

راستی یه آواز از این پدر چلغوزت بذار که کمی بخندیم . البته در ایام که شهادت چون تلویزیون برنامه کمدی نداره

احسان دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

خوش به حالت مهدی جان که آرزوهات اینقدر کوچیکه .تو گوگل بزن گلپا هزار تا عکس میاد. توصیه می کنم آرزوهای بزرگتری داشته باشی.

رخام دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

جناب مهدی اینجا چیزی که پیدا نمیکنی عکس گلپا هست اینجا وبلاگ استاد شجریانه جانم.

حجت دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام به همه دوستان موسیقی دوست پژمان رخام و بقیه طرفدارن استاد بزرگ شجریان .

شما چرا بحث میکنید با اینها ٬ خوب اینا که سواد موسیقیایی می داشتند دو تا کلمه حرف حساب می زدند .

حیف استاد ایرج و گلپا که طرفدارانی مثل شما دارند .

منطق چیز خوبیه . رعایتش کنید ٬ البته میدونم نایابه .

سیاوش فخاران سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 01:55 ق.ظ

آقای نوید من ترانه های قدیمی ایرج اون رو میخوام که شما در سایت استاد ایرج نوشته بودید در نوار غزلخوان موجود میباشد من قدیمی اون رو میخوام مگرنه جدیدش رو دارم

محمد رضا سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 08:28 ق.ظ

چقدر جالبه که طرفدارای سایت نوید ( مهدی) عکس شجریان رو با ایرج اشتباهی می گیرند! ! !
آخه عزیز من فیلمت کردند. مگه میشه آدم عکس گلپا رو ندیده باشه.
منظورش این بوده که تو همش عکس شجریان می ذاری و روز به روز به طرفداراش اضافه می کنی.
عجبا
پاکش نکنی ها. معرفت داشته باش.

اردستانی - رستمی لاهوت سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.lahot.co.sr

من لینکت را اضافه کردم ولی باید بیشتر با هم صحبت کنیم

یکی چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

من میدونم که ۱۴ سالت نیست . چون پدری که در زمان گلپا و ایرج بوده حتما ۷۰ سالشه پس یعنی در ۵۶ سالگی پدرتون شما بدنیا آمدید که نمیشه چون ادمه ۵۰ سال زور و توان اینا رو نداره.

ایرج و گلپا در زمان خودشون هیچ گلی به سر موسیقی نزدن که حالا بیان در تخت جمشید هنرنمایی کنند.


در باره تحریر های استاد آواز شجریان هم مطالبی نوشته بودی :

در جواب :

گلپا در این آواخر برای یک تحریر می بایست ابتدا دستش رو به اندازه عرض شانه ها باز کنه و سپس با یک حرکت سریع و یک مقدار فشار بر روی حنجره تحریرو طوری میخوند که کس متوجه نشه ؟

بصورتی دست ها را باز میکرد که اگر بی صدا به تصویر گلپا در آواز هاش نگاه کنی با حساب کردن تعداد دفعات باز وبسته کردن دست ها و تقسیم کردن بر دو میتوان حدس زد چند تا تحریر خونده .....!!!!!! چون گاهی اوقات تحریر هم اجرا نمیشه به همین دلیل باید تقسیم بر دو کرد

۶۷ سال سن و این صدا محشره

گلپا تا ۱۰ سالگی صداش جیق داشت بعد هم اومد به رادیو فقط چهچه و در پیری هم که باز و بسته کردن دستها

اگر گلپا برای هر تحریر یک بار دستش رو باز وبسته کنه برای یک چهچه برواز میکنه

نیما چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت آقا نوید
۱) ابتدا می خواهم بگویم که اگر شما و پدرتان آقای شجریان را قبول ندارید چرا پدر شما به کنسرت ایشان رفته است.
۲) در جواب آقای محمدرضا اردستانی رستمی . اگر در ۱۴۰۰ سال پیش دوربین عکاسی وجود داشت اکنون عکس هایی از پیامبر اسلام با عمر و ابوبکر و ابوسفیان و ... الان در دست بنده وشما وجود داشت . پس دست از این بیهوده گویی ها بردارید.

جواب من :
۱ ) علت تایید نظرات یانه که بعضی دوستان میان هم به من هم به بابا مامان و هم به الینا فهش مید ن . البته فقط طرفدرای شجریان این کارو میکنن .
۲ ) بابام موسیقیدانه . اون نوازنده سنتوره و عاشق موسیقی اصیل . ولی بیشتر از استاد گلپا و استاد ایرج خوشش میاد . اما این دلیل نمیشه نره ببینه شجریان تو کنسرت چه جوری میخونه . اگه نرفته بود از کجا میدونست اون صداش اینقده گرفته یا کلفت شده ؟
۳ ) من آقای اردستانی رو زیاد نمیشناسم باهاش تازه آشنا شدم . خیلی حرفهای خوبی میزنه . تازه مسلمون واقعی هم هستش .

نیما چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

شما که دم از آزادی بیان می زنید چرا نظرات را پس از خواندن خودتان در قسمت نظرات قرار می دهید.

رخام چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 10:40 ق.ظ

برادر اردستانی این ها چه صور قبیه ای است که در دست بچه قرار میدهید؟
دیگه گذشت اون دوره که پیرزن ها جلوی تلویزیون چادر سر میکردند.
تا وقتی شماها توی ایران خبر مرگتون زندگی میکنید ما همین وضع رو داریم شما ها بودید که برای خاتمی هو انداختید با یه خانوم دست داده.شما ها هستید که جنبه ندارید عکس یه زن و مرد رو کنار هم ببینید.
من ارادت زیادی به امام حسین دارم ولی این بنا نمیشه یه مشت افراد سودجو که نونشون با از بین بردن یکی دیگه درمیاد بیان به نام دین این ها رو تحویل مردم بدن.
الان هم دوره شماست اگه یکی حرف زد سرشو زیر آب میکنن.
ولی امید است در آخرت فرشتگان دهان شما را مورد عنایت قرار دهد.


نوید چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.narazi.blogsky.com

در جواب آقای ( یکی ) :
بابای من حدود ۴۵- ۴۶ سالشه . میخای باور کن میخای نکن .
من هم که سنم معلومه میخای باور کن میخای نکن !
شما چون نقد بلد نیستی اومدی به این چیزا چسبیدی !!

احسان چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

آقا نوید شما مثل اینکه فقط کسانی رو که فحش میدن تحویل می گیری.من از شما خواهش کردم به ۲ سوالم جواب بدی. فکر نمی کنم سوالاتم اونقدر احمقانه بوده باشه که ارزش جواب دادن نداشته باشه.

نیما پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 11:17 ق.ظ

خوشحالم از اینکه پدر شما یکی از طرفداران موسیقی سنتی و یکی از نوازندگان سنتور است.
در ضمن پدر شما می تواند از کارهایی که آقای شجریان با استادان پایور و مشکاتیان انجام داده اند برای اعتلای سنتور نوازی خودشان استفاده کنند. البته اگر با این اساتید نیز کینه ندارید.
در ضمن آن مصاحبه ای که با استاد ذوالفنون قرار داده بودید که معلوم نبود واقعا این صحبت های ایشان بود یا خیر . چون در چند سال گذشته شنیده بودم که در یکی از روزنامه ها در بعضی از قسمت ها روزنامه نگاران از تخیل خود برای نوشتن مصاحبه استفاده می کردند و اکنون نیز می کنند.
در رابطه با آقای اردستانی نیز باید برای شما که سن کمی دارید بگویم که شناخت کم از یک فرد و قبول داشتن صحبت های یک نفر دور از عقل سلیم می باشد.
و در پایان از شما یک سئوال دارم که اگر صدای آقای شجریان ضعیف است چرا استاد فرهنگ شریف یکی از دوستان آقای گلپا و ایرج به آقای شجریان پیشنهاد کار مشترک داده اند.

بابام با هیشکی کینه نداره . اون مهربانترین بابای دنیاست .
استاد ذوالفنون کتبا اینا رو توی سایتشون نوشته و امضا کرده بودن . توی روزنامه ها هم آورده بودن . میتونین به سایت استاد که در لینک من هم هستش مراجه کنین .
من سنم کم نیست چهارده سالمه و موسیقی ور دارم یاد میگیرم . آقای اردستانی تنها کسیه تو دنیا که وبلاگ منو تو لینک قرار داده . اون خیلی آدم خوبیه و حرفاش هم مثل حرفای بابامه .
صدای آقای شجریان الان ضعیف شده . اینو همه میگن . حتی استاد ............ گفته که بهتره آقای شجریان فقط تدریس کنن و کنسرت ندن نوار هم منتشر نکنن . چون اون شهرتشون هم به خطر میفته .

نیما پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

راستی آن جمله شجریان امام عصره را از کدام سایت یا وبلاگ نوشتی.
اگر از خودت نوشتی یعنی خودتم ...

از سایت...............
متسفانه دوستان بهم گفتن اینجا نگم کدوم سایت چون مدیر وبلاگ ناراحت ممکنه ناراحت بشه .اگه شما علاقه دارین بدونین بهم ئیمیل بفرستین تا آدرس دقیقش رو بگم .

رخام جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

بچه ها به باباش گیر ندین چون باباهه اصلا کاره ای نیست نوید فقط به الینا گفته که وبلاگ داره باباش همینجوری نظرشو میگه اینم جو میگرتش میاد مینویسه.
من با نیما موافقم ببین بچه جون تو فلسفه به این میگن احساسی عمل کردن.چرا چون اون تنها آدمیه که لینکت کرده.
عقل سلیم اینو میگه که این آقایی که شجریان گوش نمیده ۱۰۰٪ ایرج و گلپا هم گوش نمیده.چون این جور آدم ها اصلا به موسیقی میگن انکرالاصوات.آخه اگه مسلون واقعی بود که این و اونو از بین نمیبرد عکس گرفته که گرفته گناه و چمیدونم این دریبری هاش با خودش. تو برو جوشن کبیرتو بخون.
راستی من تازه اون قسمت جوابی که به احسان دادی رو دیدم.من خودم توی المپیاد فیزیک جهانی دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت کردم از اول تا آخر شجریان گذاشتن.دانشگاه امیر کبیر و سهند تبریز هم توی کنگره نساجی همه از استاد پخش کردن.(توی میان برنامه های جشنواره)
(نوید خوب میدونی جو دانشگاه ها طوری نیست که از بالا اداره بشه همه دانشجو ها از حزب چپ گرا هستند و آزادی که توی دانشگاها هست شاید هیچ جای دیگه نباشه)
تو کانال های خارجی هم استاد نماد موسیقی ایرانه.
کنسرت استاد هم شلوغ ترین کنسرت سال شناخته شد.
این هم که تو مدرسه شما کسی از شجریان خوشش نمیاد برو ببین کی از گلپا و ایرج خوشش میاد؟ نسل جدید اصلا موسیقی سنتی رو دوست نداره کاریم به استاد نباشه یکیشون حاضر نیست دو دقیقه تکنوازی فرهنگ شریف رو گوش بده.
این دو تا رو قاطی نکن!!!!!!!!!!!!!!!

انوشیروان چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

نوید جون نیستی کم پیدایی؟
بیا مطلب تازه بنویس تا از حالگیری طرفداران شجر بازنمونیم .

ستاره دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

نوید جان متاسفانه تو مشکل روحی شدیدی داری خداوند هرچه زودتر بهبودیت رو حاصل کنه . به قول صائب تبریزی:
صائب به پای خویش میزند تیشه بی خبر
آن بی ادب که خنده بر استاد میزند

محسن دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

نوید جان بیا آپ کن. بیا یه حالگیری دوباره کن . بیا پته شجر و شجری ها رو دوباره بریز رو آب .

رخام سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

آخه مشکل اینه که دریبری هم تا حدی موجود هست!

احسان پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 09:23 ق.ظ

نوید جان میشه نظرتو در این باره بگی؟
از وبلاگ آقای اردستانی (که خیلی مورد علاقه شماست) :
" آموزش موسیقی و نوازندگی به نونهالان و نوجوانان موجب انحراف آنان و ترتب مفاسد است . و جایز نیست و به طور کلی ترویج موسیقی با اهداف عالیه اسلامی منافات دارد .
مسئولین فرهنگی مجاز نیستند سلیقیه های شخصی خود را به اسم نشر فرهنگ و معارف در آموزش و پرورش نوجوانان به کار گیرند.
آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای"

انوشیروان پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

اون منظورش موسیقی پاپه .
خود خامنه ای به سه تار علاقه داره و شنیدم خوب هم میزنه .

اردستانی رستمی - لاهوت پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.lahot.co.sr

سلام
میلتو چک کن
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
حال شما
احوال شما
خوبی
چه خبر ها
چیه ؟ چرا اینقدر ناراحت و عصبانی !!
مطلب در مورد موسیقی و شجریان هم می نویسیم
خیلی از دوستان اصرار میکنند برای بالا بردن آمار هم که شده زود به زود آپ کنم ولی خوب به چند دلیل این کار را نمیکنم
1- وقت ندارم . یکم مشغله کاری ام زیاده . اگر شب ها بتونم چند ساعتی اینترنت کار کنم
2- مطلب خوب لازمه ، هر چند بر این هم اعتقاد دارم که همه مطالبم از یک کیفیت برخوردار نیستند و برخی هم یه کوچولو کپی است .البته با ذکر منبع
3- هر چه روی یه مطلب کمتر وقت صرف بشه کیفیت اون پایین تر می آد.
خلاصه سرت را درد نیارم توی فضای ذهنی من هر وقت یک مطلب قشنگ شکل بگیره و بعد بتونم اون را پرورش بدم و یه زمانی مناسب برای تایپ اون پیدا کنم مطلب را پست می کنم به خاطر همین یه کمی دیر میشه .
حالا شما خیلی ناراحت نباش ایده ها در مورد شجریان زیاده و تازه در فکرم که نظرات دیگران که توی وبلاگ شما و خودم درج شده پاسخ بدم این هم خودش یه ایده است.
به هر حال این که اینا چیه من می نویسم تراوش فکری منه امیدوارم بازدید کننده وبلاگم اون قدر فرصت داشته باشه که به نگاه سطحی روی اونها از نظرات من آگاه بشه مگه بده گاهی هم همینجوری به وبلاگ من سر بزنی . نوید جان من هم همینجوری به وبلاگت سر می زنیم .
سیاستمدار نه بابا من خیلی باشیم یه حسابدار و خیلی هنر از خودم به خرج بدم یه مهندس رایانه ، کارشناس فناوری اطلاعات ، سوپروایزر رایانه یا هر چیز دیگه که بهش میگن . سیاست ما را راه نمیدن
نوید جان خوشحال می شم بیشتر باهات آشنا بشم.
اسمت ، اهل کجایی ، کلاس چندمی و...
این سوال سخت چیه ؟
خیلی سخت نباشه شاید من هم نتونستم جواب بدم ها !!!
تو نظراتت نگاه کردم این آخرین نظر ها به نظرم اومد که همون سوال سخت باشه
###

*****--------------------------------------------*****
نوید جان میشه نظرتو در این باره بگی؟
از وبلاگ آقای اردستانی (که خیلی مورد علاقه شماست) :
" آموزش موسیقی و نوازندگی به نونهالان و نوجوانان موجب انحراف آنان و ترتب مفاسد است . و جایز نیست و به طور کلی ترویج موسیقی با اهداف عالیه اسلامی منافات دارد .
مسئولین فرهنگی مجاز نیستند سلیقیه های شخصی خود را به اسم نشر فرهنگ و معارف در آموزش و پرورش نوجوانان به کار گیرند.
آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای"
*****--------------------------------------------*****
&
*****--------------------------------------------*****
اون منظورش موسیقی پاپه .
خود خامنه ای به سه تار علاقه داره و شنیدم خوب هم میزنه .
*****--------------------------------------------*****
ببنید بحث موسیقی در اسلام یه بحث مفصل و جامعه ای است که تشریح و بسط اون نیاز به ساعت ها مباحثه و مناظره داره .
یه بحث بحث شعر و شاعری
یه بحث بحث نوازندگی و موسیقی
یه بحث بحث موسیقی حلال و حرام
یه بحث ...
...
سوالات هم زیاده و شبهات در ذهن مردم .
عزیز جان ما مسلمونیم و شیعه از نظر فقه حقه جعفری در بحث آموزش موسیقی مخصوصاً به کودکان و نوجوانان از آنجا که مرتب فساد می شود و مبنایی برای دین گریزی و دوری از معنویت میگردد توسط اکثر علما جایز دانسته نشده است . و بحث حضرت آقا در مورد آموزش عمومی است که در جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش وقتی عده ای بحث پرورش را دست خوش بازی های سیاسی خود قرار می دهند و از آن سوء استفاده می کنند جایز نیست . اسلام فی النفس دین متعالی است و با موسیقی آن هم از نوع حلالش مخالفتی ندارد ولی این عدم مخالفت حد و مرز دارد اسلام و یا کلاً دین مجموعه ای از باید ها و نباید ها ست . دین می آید میگوید شما برای اینکه خوب و درست زندگی کنی از این مسیر و در این راه باید قدم برداری و آن سمت نباید بری ! البته دین در دوره های مختلف عرضه به مردم متفاوت بوده و حتی برخی احکام که به عقیده مسلمانان باید بین ادیان الهی هم یکسان باشد یکسان نیست . ( مثلاً شرب خمر ، در دین یهود اصلاً مانعی ندارد ولی در اسلام خداوند در قرآن صراحتاً می فرماید که ضرر آن از فایده اش بیشتر است و آن را بر مسلمانان حرام میکند)
صحبت آقا در این باره در دوران اصلاحات بود که به هر بهانه هر کاری خواستند کردند و کار هایی کردند که نباید میکردند .
----
اون عزیز بی خبری که نوشته بود آقا سه تار میزنه باید بگم شما این را از کجا در آوردی من موندم ؟ جداً ! البته میدونی یه سری آدم ها برای اینکه به صورت غیر واقعی نشون بدن اسلام با موسیقی کاملاً موافقه و در جهت تطهیر موسیقی اون را به بقیه می چسبونند .
هر چند موضع اسلام مشخص و واضح است و نه به کل مخالف و نه به کل موافق است و حد و مرز برای آن قائل است .
مجال برای ادامه بحث ندارم صحبت های آقای بانکی در مورد موسیقی خیلی مفید اگر بتونی پیدا کنی
به هر من منتظرتم با زهم به من سر بزن نظر بده اگر دوست داشتی میل بزن خیلی خیلی خوشحال میشم.
راستی این نظر را در معرض دید همه قرار ندی ها!!
و من التبع الهدی
محمد رضا اردستانی رستمی
پنج شنبه
15/6/1386
ساعت 23

مرسی دوست عزیز .
با اجازه شما نظر زیبای شما رو تایید کردم .
نظر به این خوبی حتما باید تایید بشه !

مین جانگو جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

بابا جمع کن این کاسه کوزتو.
اسم وبلاگو گذاشته فقط ایرج و گلپا بعد در مورد تنها چیزی که بحث نمی کنه ایرج و گلپاست.
طرفدار ایرج و گلپایی که شما باشی نوبره واقعا.

احسان شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

جناب آقای اردستانی مشکل شما این است که مردم را گوسفند و امثال خودتان را شبان فرض کرده اید. وگرنه اینچنین بی باکانه نمی گفتید "کارهایی که نباید می کردند". معلوم نیست اربابان شما حق "باید ونباید" کردن برای مردم را از کجا به دست آورده اند. بدا به حال ایران زمین گاهواره تمدن که از هنوز دمی از یغماگری ۱۴۰۰ ساله شما عرب های چپاولگر نیاسوده است. "باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد!!!"

احسان شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

آقای انوشیروان عزیز ، اولا اینکه ایشان سه تار می زنند یا نه هیچ اهمیتی ندارد. بهتر است بروید نظر سنجی کنید ببینید چند درصد از مردم ایشان را قبول دارند. ثانیا بهتر است از بزرگترهایتان بپرسید که در سال های اول انقلاب اگر دست کسی ساز (از هر نوعش) می دیدند چه بلایی به سرش می آوردند. حالا اینکه در سالهای بعد بر اثر فشار افکار عمومی کوتاه آمدند بحث دیگری است. البته اینها هم گناهی ندارند. چون موسیقی (مانند همه هنرهای دیگر) در دین اسلام از گناهان کبیره است. تحقیق کنید ببینید بعد از اینکه عرب های وحشی ایدئولوژی منحطشان را با سرنیزه به پدران ما غالب کردند، چه بر سر هنر ایرانی آمد. موسیقی به کل از صحنه حذف شد ، طوری که بسیاری از موسیقیدانان به گدایی افتادند. بعدها تعدادی از موسیقیدان های بیکار شده سعی کردند از طریق اجرای برنامه در تعزیه ها و مراسم مذهبی نانی به کف آورند. نتیجه آن شد که بسیاری از گوشه های شورانگیز موسیقی در زیر پای ارابه زمان به فراموشی سپرده شد و جز آه و ناله از آن چیزی باقی نماند...

احسان شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

البته از این نمونه ها کم نیست. نمونه دیگر بازی "شطرنج" است. با شروع انقلاب شطرنج حرام اعلام شد ( البته در تاریخ اسلام روایات زیادی حرمت (حرام بودن) شطرنج وجود دارد.). اگر از کسی شطرنج می گرفتند انگار اسلحه گرفته بودند. خوب بعد که فهمیدند مردم برای نظراتشان تره هم خرد نمی کنند، حرفشان را پس گرفتند.

انوشیروان شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

اخوی احسان شوما این طرفی خستی یا اونطرفی ؟؟!!
اگه با گلپا و ایرج هستی بسم الله دستت رو هم میبوسیم .
ولی اگه طرف شجر هستی با ما آبتون تو یه جوب نمیره . چون ما ایشون رو در حد و اندازه گلپا و ایرج نمیدونیم . از هیچ نظر .

احسان یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

انوشیروان عزیز
چقدر سخته دو تا هموطن و همزبان حرف همدیگرو نفهمن! من چی میگم تو چی میگی؟ برادر من! بیا یک بار که شده تو زندگیت فکر کن ببین ریشه همه بدبختی هامون کجاست. حالا اگه من طرفدار ایرج و گلپا باشم مشکل موسیقی حل میشه؟ واقعا اگه ۱۰۰۰ نفر بیان تو این وبلاگ بگن درود بر ایرج و گلپا ، به ایرج و گلپا اجازه میدن کنسرت بذارن؟ بابا!!! دوست عزیز!!! سرور من!!! به خدا بد نیست آدم یه کم اونورتر از نوک دماغشو هم ببینه!

سورنا دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

جناب برادر بزرگ لاهوت میگن اَلسَّلامُ عَلَی اَلحَقِّ اَلجَدیدِ که اینه شما میفرمیاد "ثُمَّ بَعَثناکُم مِن بَعدِ مَوتِکُم لَعَلَّکُم تَشکُرُون" تا اسلام و مسلمین شما ر حفظ نماید که برای مملکت اسلامی قرآن تلاش میکنین . اینست که باید برای برادران ابله و نادانی چون شبعون بیمخ و برادر اونوشیوران درس عبرت گردد .

........... شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

به نکته خوبی اشاره کردی که آقایون به شوخی گرفتن .
این یه واقعیته که با بازگشت ایرج و گلپا دیگه جایی برای هنرنمایی آقای شجریان و گروه ضعیفش باقی نمیمونه .

[ بدون نام ] شنبه 26 آبان 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

مثل اینکه نظرتون یادتون رفته !

badam miyad az harchi adam ablahe جمعه 9 آذر 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

baba shoma che ahmagaii hastina vagaan yeki dige poolesho mikhore va michape bad ye seri bikar o alaf daran mizanan pase kale hamdige mesle in footbalistaye khda begam chi beshan in javoonaye alafemoon hastan miran varzeshgah mizanan miniboos otooboos harchi dame dasteshon darano kharab mikonan age yezare fagat yezare shooor va fahm dashte bashin mifahmid on chizaii ke mizanin dagoon mikoony poole khodetoone bad bakhta ona pool milyoony migiran bad to ke bikarioo bache shhrestooniyo harchi ya be goole gadimiya goor nadarike kafan dashte bashi bad miri khodeto mikooshi ke chera on ali daiie.......... ya on ansarie................... chera poolashono nadadn vagan hagetoone shoma bache pooroooin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد