خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

ماجراهای آقا خسرو

این عکسه آقا خسرو هستش .میشناسینش که ؟! ( منبع عکس از سایت http://www.parsplanet.com )

اینجا میبینین که ایشون به حیوونا

خیلی علاقه داره. مثلا خیلی دل رحمه.

و اینم عاقبت دلسوزی . بیچاره حیوون از دلسوزی آقا خسرو به چه روزی افتاد ؟

نظرات 59 + ارسال نظر
سورنا سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

بسیار زیبا و خنده دار بود نوید کوچولو . به من هم سر بزن .
الذین آمنو بالله یقاتلون فی سبیله و آله الطاهرین .
ولسلام علی من التبع الهدی .

دوکی سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:21 ب.ظ

خوبه .

مهیار / اصلاحی نوید سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

ای وای...............

این نوید ............ میگه من هیچوقت به شجریان توهین نکردم و نمیکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تحویل بگیرید...........

........ روانی..........

حیف از کامپیوتری که زیر دست شما هاست...
۱۰۰ بار حیف.........

ان پروفسور همایون سراجی(دانشمند ارشد رباتیک ناسا و طراح مریخ نورد ۱و۲!!!!) به سر شما ............

این مرد بزرگ (که درد و بلاش بخوره تو سرتون!!!) تا قبل از اینکه ناسا دعوتش کنه کامپیوتر شخصی نداشت!!!!!!

ولی بعد .......چه کرد با کامپیوتر.........

یک مشت بیکار و بیسواد........
هاهاهاهاهاهاها..........

بکوبید....
بر طبل بی عاری بکوبید!!!!!!!!!!!

مهیار / اصلاحی نوید سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

..............طرفدار شجریان

با شما هستم.............

مگه قرار نشد تو این وبلاگ ........... نظر ندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همتون خفه شید تا این ............هم خفه شن

مرگ بر ...................

آبان سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.aliabdosamadi.blogfa.com

زنده باد مثلث آواز ایران
ایرج و گلپا و سیاوش بیدگانی (شجریان)

یکی / اصلاحی نوید سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

اولا : این عکست خیلی مسخره بود . چون گپال (یا همان ........... عکس های مسخره تری داره و باید از دهن کج و کوله گپال (...........) استفاده میکردی نا چهره زیبای استاد شجریان .
عکس دوم هم جالب بود من تا حالا ندیده بودم که استاد شجریان به ............) غذا بده .. دستت درد نکنه .......... به زودی وبلاگی درست میکنم در وصف استاد شجریان و در جواب صحبت های شما
شما همان ............. هستی که با نام نوید کار میکنی . خیلی تابلوست چون آی پی هاتون یکیه !!!! و البته چند دلیل دیگه !!!و من در این مورد مطمئنم ۱۰۰۰۰ درصد !!!!!!
چرا عکسی از برنامه تام و جری استفاده نکردی ؟؟؟؟؟
تا از اسم جری ( همان حسن پارچه بری) یادی می کردی
در پایان قبلا نظراتم رو تایید نکردی اما بازم میگم :
وقتی کسی (جری) نتونه پسرش (احسان پارچه بری) رو به آواز وهنر خود (؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!) جلب کنه چطوری انتظاره داره که دیگران بهش گوش بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به زودی یک وبلاگ درست میکنم بر ضد گپال و جری و در جواب تو (یا همان ........ ..........)
اگه ...........نیست بدون دستکاری این پیغام رو بذار اگه ...........پاکش کن
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
ولی اونکه دختره آقای یکی ! ضمنا الان اینجا نیستش تو ایتالیاست ! ولی اون ........... که میگی شجریان رو دوست داره . که کاش دوست نداشت .

مرجان سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

خیلی بامزه بود . خیلی خندیدم . آفرین به نبوغت .

احسان چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 08:16 ق.ظ

آقا پژمان خیلی مخلصیم.

میثم چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://GOLPAPAGE.BLOGFA.COM

نوید جان از اینکه از وبلاگ من دیدن کردید خوشحالم و خیلی ممنونم که مرا لینک کردید منت هم متقابلن شما را در لینک خودم قرار دادم موفق باش.

محسن چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 05:23 ب.ظ

اگه تا حالا ذره ای در مورد بی منطق بودن شما شک داشتم با این مطلبت کاملا مطمئن شدم.
خوبه که کاملا شخصیت واقعیتو به همه نشون دادی!!
دیگه هیچوقت به وبلاگت سر نمیزنم.

درود بر سه استاد بزرگ :شجریان گلپا و ایرج .
بدرود.

یه دوست مهربون واسه نوید کوچولو / اص چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

اینطور که از حرفای آقای یکی بر میاد فک کنم منظورش اینه که نوید همون .............. چون معمولا ............ بین وبلاگنویسای موسیقی تنها کسیه که همیشه ( ظاهرا ) یه پاش خارجه یه پاش ایران . آقای یکی لطفا شفافتر بنویس ببینیم چی میگی . البته من یقین دارم شما اشتباه کردی در این مورد .

من اسمشو مجبورم بردارم . چون درست نیست . من اصلا نمیدونم واقعا اون دختره یا پسر .

احسان پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 07:45 ق.ظ

آقا مهیار از استاد ناظری چه خبر؟ شنیدم در جشنواره امسال برنامه دارند. صحت داره؟

پژمان پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

جناب آقای!!! نوید کوچولو و جناب آقای استاد!!! انوشیروان موضوعات و پیام های منطقی!!! وبلاگ سیرک نمای شما را دیدم،جناب نوید و انوشیروان حالا بهتون ثابت شد علامه دهر شما هستید نه بنده.ولی به من آقا!!! نوید ثابت شد که دانش مویسقیایی تو و رفقای معلوم الحالت بسیار ارزشمند!!!ودر سطح بسیار بالایی!!!!است. تمام فهم،درک،شعور،علم و برداشت تو از موسیقی این است!!! که جدا ننگ آور است. نوبد کوچولو تو که نوای ادب، هنر و فرهنگ سر دادی،اوج ادب و فرهنگ تو همین پیام های واهی و بی سر و ته و بی مایه است.چون موضوعات به اصطلاح وبلاگ بی ارزش تو بیش از اندازه بی هدف و تکراری است من هم مجبورم در پاره ای از موارد پاسخ های تکراری دهم هر چند که می دانم پیام بعدی تو هم به همین صورت است پوچ و بی اساس. دوست گرامی علامه دهر!!!جناب استاد!!! انوشیروان در پیامی به من گفته بود اگر ناراحت میشوی به این وبلاگ نیا. اولا من هرگز ناراحت نمی شوم از طرفی اصلا مایل نیستم که به این آشفته بازار بی مقدار سر بزنم ولی نمی توان در برابر این همه کذب و بی حرمتی ساکت بود(البته این خیال واهی و خامی است که این کوچولو و رفقای فرهیخته اش!!!!!! دارند که می توانند با این پیام های مسخره و وبلاگ سیرک نمای خود خدشه ای به ارزش والای استاد بی همتای آواز ایران جناب استاد محمدرضا شجریان وارد کنند). آقای!!!نوید این درست است که تو هرچه مسخره بازی و همچنین توهین که دلت بخواهد به استاد شجریان بکنی و طرفداران بی شمار ایشان نسبت به آقای ایرج هیچ توهینی نکنند که البته طرفداران واقعی استاد شجریان و موسیقی ایران هرگز نباید به هیچ یک از خوانندگان و نوازندگان و موسیقی دانان این مرز و بوم توهینی بکنند. ولی نوید تو و رفقای فاضلت!!! در نهایت بی شرمی این روش هرز را پیش گرفتید. دراین بازار شامی که تو و هم فکرانت راه انداختید از هر موضوع و بیان بی مقداری صحبت میکنی الا در زمینه پیشرفت موسیقی ایران زمین،البته می دانم چنین انتظاری از تو و رفقای اندیشمندت!!! بسیار دست نیافتنی است... نوید گرامی این را همیشه بدان که انسان حسدورز همیشه با بیان حسادت خود به دیگری به روشنی امتیازات مثبت او را با صدای بلند و رسا فریاد می کند. و همچنین تیر حسدورز خود انسان حسود را از پای در می آورد نه کس دیگری را. اما من نمی دانم چرا تو اینقدر تلاش بیهوده می کنی و به خیال بی اساس خودت می خواهی جناب استاد محمدرضا شجریان را که جز لاینفک فرهنگ و موسیقی مردم آزاده و فرهیخته ایران است را این گونه جلوه دهی..زهی خیال باطل.. اما پیامی هم دارم برای دوست گرامی جناب آقای احسان عزیز. آقا احسان من به شما ارادت دارم ولی رفیق خوبم همیشه مخلص و آقای خودت باش. ولی نمی دانم چرا می خواهی خودت را طرفدار استاد شجریان معرفی کنی در صورتی که اطمینان دارم اصلا این طور نیست مخصوصا با این پیام((خیلی مخلصیم)) که خیلی زیرکانه خواستی مثلا حال من را بگیری که فکر نمی کنم موفق شوی در ضمن دوست عزیز من انسان عصبی نیستم و اگر به وبلاگ پر ارزش!!! دوستت نوید نیک بنگری در می یابی که چه کسی هرچه از دهانش ناسزا بیرون می آید در این به اصطلاح وبلاگ معلوم الهویه می گذارد. البته احسان جان این فقط یک انتقاد از جنابعالی بود و تو همچنان دوست گرامی و خوب من هستی یک دفعه سوتقاهم پیش نیاید. در آخر دوست گرامی نوید کوچولو امیدوارم روزی به وبلاگ واقعی تو که در آن به موسیقی پرداخته می شود بیایم و پیام بگذارم ولی تا مادامی که این رویه را تو پیش گرفتی من هم باید پاسخ های مناسب را به تو بدهم.و برخلاف دوست فاضل!!!تو جناب انوشیروان باید پاسخ گوی تو باشم. بازهم برای تو و رفقات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. موید باشی.

((با آرزوی بهروزی و پیروزی برای دو استاد جاویدان موسیقی ایران زمین جناب استاد محمدرضا شجریان و استاد علی اکبر گلپایگانی))

احسان پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

درود بر استاد مهیار
درود بر استاد پژمان
درود بر استاد محسن
درود بر استاد یکی
درود بر استاد یه دوست مهربون واسه نوید کوچولو

دوکی پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

استاد شرک ترمز آواز ایران با اون قیافه هاهاها عجب کلکی هستی نوید جون کارت بیست بیسته . در ضمن گه گاه شیطنت می کنی نگی نفهمیدم .

۱۱۱۱۱۱ جواب به مهیار پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

هوی مهیار تو پست قبلی واست یه کادو آماده کرده بودم برو بخون پسر خوشگل و مامانی ولی قول بده عصبی نشی . برو بچه جون برو شلوار تو عوض کن.

آقا کمال الدین / اصلاحی نوید جمعه 23 آذر 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

درود بر ........... اواز ایران استاد درختیان که با خواندن آهنگ روز قدس و سرودهای انقلابی !!! در اوایل انقلاب از آب گل آلود کوسه گرفت و از خواننده درجه ۳ رادیو به ...........آواز ایران تبدیل شد.فلذا با توجه به همه امور مذکور بار دیگر همه دست به دامان جهان پهلوان ............ میشویم و ...............امید که مورد پسند این عزیز و طرفدارانش قرار گیرد.

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 02:19 ق.ظ

پژمان نازنین
شما در کامنتی که زیر مطلب(!) "موسیقی ایرانی بدون گلپا و ایرج یعنی این" نوشته بودید فرموده بودید که به سهم خودتان به نظام ایران و رهبر آن اعتقاد دارید. شما در آن پیام گفتید که شجریان با فتوای دو سه نفر (که اسمشان را هم برده بودید) ضد انقلاب نمی شود. بنده هم عرض کردم این دفاع بدی بود. بهترین دفاع را همان دوسه نفر کردند. دلایلی که آن دو سه نفر برای تخطئه شجریان آوردند دقیقا همان دلایلی است که شجریان را در بین فرهیختگان و وارستگان جامعه ما چنین محبوب کرده است. تقابل با قدرت های فاسد یعنی نزدیکی به مردم. استاد شجریان تنفرشان "ازاین سموم که برطرف بوستان بگذشت" را به هزار زبان "فریاد" کرده اند. اگر یک نوار از سری نوارهای ایشان را کسی به من معرفی کند که در آن دست کم یک بیت بر ضد این اهریمنان ناپاک نهاد خوانده نشده باشد جایزه دارد.
البته شما در جوابی که ۱۱ مهر به من دادید فرمودید که در این سخن با من همداستانید. اما متاسفانه جوابی را که ۱۳ مهر به شما دادم نخواندید.
البته اگر حوصله داشتید پیام های من در مطالب قبلی را هم بخوانید.

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 02:38 ق.ظ

در ضمن اینکه چرا من در پیام هایم بیشتر به بعد سیاسی شخصیت ایشان پرداختم به این دلیل است که بعد هنری شخصیت ایشان نیازی به تعریف من و شما ندارد. ایشان در آواز ایرانی فقط با بزرگانی همچون سید حسین طاهرزاده - اقبال السلطان و قمرالملوک وزیری باید مقایسه شوند. البته شک دارم گردانندگان این وبلاگ اسم این نفرات به گوششان خورده باشد. من از کسانی که می گویند مثلث آواز ایرن شجریان و گلپا و ایرج واقعا تعجب می کنم. کنار هم قرار دادن هنر جدی و هنر Popular واقعا خنده دار است. اگر از بین معاصرین بخواهیم کسی را با استاد مقایسه کنیم آن شخص فقط رامبد صدیف است.

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 02:43 ق.ظ

پژمان جان
خیلی خوشحال میشم این کدورتی که بی دلیل از من به دل گرفتی مقدمه یک دوستی پایدار باشه.

انوشیروان / اصلاحی نوید جمعه 23 آذر 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

بشین بینم بابا اینقده حرف مفت نزن .
مثلث آواز باید میشد متوازی الاضلاع آواز اونم بدون شجریان . شما چه جرتی دارین اسم شجریان نوحه خون رو کنار اسم بزرگانی چون استاد ایرج و استاد گلپا قرار میدین !!!!!!
دیگه همه عالم و آدم میدونن شجریان قبل از انقلاب یه خواننده درجه دو و سه بوده که گاهی نوحه خونی و قرآن خونی هم میکرده .
نوحه خونی هم اصلا ایراد نداره ما همه بهش اعتقاد داریم ولی کسی که نوحه خونی و قرآن خونی میکنه بهش نمیگن استاد آواز میگن خواننده ای که نوحه خونی هم میکرد مثل آقای شجریان .
در اینکه کسی انقلابی باشه هم حرفی نیست . آقای شجریان پیش از انقلاب هم نوحه خونی میکرد هم شتر دولا دولا رو میخوند و هم چند تا اثر آوازی ( با اون صدای گوشخراشش ) داشت البته با همکاری چند تا توده ای کافر مثل هوشنگ ابتهاج و رفیقانش !!!!!!!! . بعد از انقلاب وقتی استاد ایرج و استاد گلپا قدغن شدن ( بهمراه صدها آوازخوان و خواننده دیگه ) آقای شجریان با پررویی هر چه تمامتر دهن خودشون رو باز کردن و واسه انقلاب و آقا و شهید و جبهه خوندن !!!!!!!!! اونم نه یکی دوتا بلکه بیشتر آثار آقای شجریان در سه چهار سال اول انقلاب انقلابی و حزب اللهی بود .
باز آقای شجریان بعدش در دهه هفتاد دوباره پشیمون شدن !!!!!!!!! و شروع کردن با ضد انقلاب نشست و برخاست کردن و کار ور بجایی رسوندن که با ضد انقلابهای معروفی چون هما سرشار عکس یادگاری گرفتن ( که عکسش رو آقا نوید عزیز اینجا لو دادن !!) و با اونم افتخار کردن .... قرآن خوندن و برای شهید و بسیج خوند کجا و با هما سرشار ضدانقلاب شونه بشونه عکس یادگاری گرفتن کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟ (البته ما خبر نداریم آقای شجریان با کدومیکی دیگه از ضدانقلابیون این مملکت عکس یادگاری دارن!!!!!!!!!) .
قرآن خوندن و ربنا خوندن کجا و دست روی ..........ون یه دختر خوشگل بیست ساله توی لس آنجلس گذاشتن کجا؟؟؟؟؟!!!!!!
قرآن خوندن و بسیجی خوندن کجا و توی کشورهای خارجی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرف زدن کجا ؟!!!!!!!
بهمین دلیله که مردم آگاه و باشعور ما میفهمن فرق استاد گلپا و استاد ایرج با امثال آقای شجریان چیه !!!! استادان مظلومی که سی سال ممنوع شدن اما هرگز خودشون رو نباختن و تو دل مردم موندن . نه خودشون رو الکی به حزب اللهی بودن و بسیجی خوندن زدن و نه رفتن توی جلد ضدانقلابیون لس آنجلسی !

(( با درود و احترام و آرزوی طول عمر با عزت و باسعادت برای دو هنرمند بزرگ و بیهمتای آواز : استاد ایرج و استاد گلپا و خوار شدن هر چه بیشتر هنرمندان آبکی )) .

پژمان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

جناب استادان!!! و اندیشمندان!!!توانا آقایان نوید کوچولو ،انوشیروان و غیره مجبورید اینقدر دانش و آگاهی بی کران!!! خود را در اختیار خوانندگان گرامی بگذارید.این ترانه های جناب استاد محمدرضا شجریان در مورد قدس، بسیج و حزب ا... را از کجای خود در آوردید، عزیزان خواننده این وبلاگ ارزشمند!!!!!!! و بنده خوشحال می شویم نام این ترانه ها را بدانیم.درضمن علامه دهر!!! و موسیقی دان گرامی !!!جناب انوشیروان هزار مرتبه خدمت جنابعالی و نوید کوچولو عرض کردم که این ترانه به قول تو (شتر دولا دولا) یک نوای مقامی سرزمین خراسان است و هم چنین جناب استاد محمدرضا شجریان در اوایل سال ۵۷ مجموعه ای را تحت عنوان چاووش خواننده اند که تنها در راستای همراهی با ملت ایران در آن زمان اعم از توده ای،مجاهدین خلق، چریک های فدایی خلق،مردم عادی و..... بوده است که بسیاری از ترانه ها از استاد جاویدان تصنیف ایران زمین زنده یاد استاد عارف قزوینی بوده و دیگر بزرگان موسیقی ایران زمین. اگر هم در این ترانه ها مضامینی از شهید بوده که قطعا هم این گونه بوده، منظور عزیزانی که در راه آزادگی و پایداری وطن عزیزمان ایران جاویدان جان باخته اند بوده نه در راه این مستبدان و جلادان ستم پیشه و بسیجی نماهای واپس گرای کنونی.البته به قول شما عزیزان آگاه و مطلع از موسیقی!!!! بنده اطلاعات ناچیز و ناقصی از موسیقی ایران زمین دارم ولی بد نیست شما عزیزان برای یکبار هم که شده مطالعه ای هرچند مختصر درباره موسیقی انجام دهید که این گونه پیام های پوچ و واهی را انتشار ندهید. آقای نوید و دیگر همراهان ایشان واقعا اوج فهم و دانش هنری و فرهنگی شما عزیزان همین است که جناب استاد محمدرضا شجریان را به خیال خام خود با القاب بی ارزش نام ببرید و به اصرار ایشان را از طرف مردم خیالی خود استاد درجه دو و سه و ..... بنامید. چرا نمی خواهید این واقعیت را که جناب استاد محمدرضا شجریان را تمام مردم فهیم ایران زمین حتی جناب استاد علی اکبر خان گلپایگانی و آقای ایرج و طرفداران ایشان(البته به غیر از شما عزیزان آگاه!!!از موسیقی) به عنوان استاد شایسته موسیقی ایران زمین میدانند را بپذیرید، تا آنجا که استاد عالی مقام گلپایگانی برادر خود را برای تعلیم آواز به حضور استاد محمدرضا شجریان می فرستد که البته این پیام را مکررا برای این وبلاگ معلوم الحال ارسال کردم و از آنجا که استاد!!! انوشیروان سطح آگاهی و دانش بالایی در موسیقی ایران زمین دارند آن را تکذیب کردند که هرگز اهمیتی ندارد چون همه این واقعیات محض را خوانندگان فهیم و فرهیخته بهتر از هر کسی می دانند.از طرفی هم استاد!!! انوشیروان من خدمت شما تنها درس جواب می دهم!!!!!!!!! اگر شما و هم فکرانتان مطلع باشید بیش از ۹۰ درصد دستگاه ها و آوازهای موسیقی ملی ایران زمین سینه به سینه از تعذیه و آواهای مقامی این مرز و بوم از گذشته به حال رسیده است،و نیز گمان نمی کنم کسی با خواندن قرآن مخالف باشد البته به غیر از تو. و نیز این را هم بدانی بد نیست هرچند ممکن است این راهم تکذیب کنی که اصلا مهم نیست که استاد شجریان هرگز نوحه خوان نیستند. بعد هم آقای انوشیروان و نوید شما اول تکلیف خود را از لحاظ اعتقادی و فکری با خود معلوم کنید بعد پیام ارسال کنید. مثلا در پیامی من رژیم کنونی را به حق مستبد خواندم و تا آخرهم بر این عقیده هستم ولی آقای انوشیروان این رژیم را خیلی خوب ذکر کردند که خوشبختانه چون این پیام موجود است فکر نمی کنم آن را بتوانند تکذیب کنند،پس چون آقای انوشیروان شما دلباخته این رژیم منفور هستید به گفته بی اساس و کذب تو اگر هم به فرض محال استاد شجریان نوحه خوان هم بودند که بسی خیال پوچ است لااقل تو که عاشق این رژیم ضد مردمی هستی نباید ناراحت باشی. هرچند می دانم آقایان انوشیروان، نوید کوچولو و یا دیگر هم فکران ایشان جوابی منطقی تر از دشنام و نا سزا و کذب نویسی نسبت به جناب استاد محمدرضا شجریان و طرفداران بی شمار ایشان ندارند ولی وظیفه خود می دانم با این وبلاگ مسموم در هر موقعیتی در قبال این همه ناشایستگی مقابله کنم. البته این را هم بگویم من برای عزیزانی هم که مثلا جناب استاد علی اکبر گلپایگانی و آقای ایرج را گپال و جری می خوانند متاسفم و امیدوارم دیگر شاهد چنین مطالبی نباشیم و روزی در این وبلاگ که درباره انواع و اقسام تهمت ها و دشنام ها نسبت به اساتید ارزنده موسیقی ملی ایران زمین چون استاد شجریان سخن بیهوده بسیاری درباره ایشان گفته میشود شاهد مطالب و سرگذشت ها و انتقادهای مفید موسیقیایی ایرانی باشیم(البته اگر انوشیروان خان نمی فرمایند اگر ناراحت می شوی به اینجا سر نزن). اگر هم ایرادی نداشته باشد پیامی هم برای دوست گرامی خود احسان عزیز دارم، احسان جان شما برای من بسیار گرامی و محترمی و من هیچ گونه کدورتی از شما ندارم و اگر شما موافق باشی من اطمینان دارم که دوستی ما پایدار خواهد بود و حتی من مایلم شما برنامه ای ترتیب دهی که حضورا همدیگر را خارج از این محدوده ملاقات کنیم. در پایان این پیام هم آقایان نوید و انوشیروان و یا عزیزان دیگر اگر در این پیام فکر می کنید به شما اهانتی شده من صمیمانه از شما عذر می خواهم ولی قطعا هدف من پاسخی به پیام های غیر واقعی شما بوده است نه چیز دیگر.

((با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمام اساتید گرامی موسیقی ایران زمین به ویژه جناب استاد محمدرضا شجریان و جناب استاد علی اکبر گلپایگانی))

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 05:55 ب.ظ

پژمان عزیز از ملاقات با شما خیلی خوشحال میشم. اگه دوست داری ایمیلمو می ذارم تا با هم در تماس باشیم. در ضمن تو رو خدا این انوشو اینقدر جدی نگیر.

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

اسممو یادم رفت.

احسان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 05:58 ب.ظ

راستی کسی از استاد منوچ خبر تازه نداره؟ یه نفر قرار بود ایشونو معرفی کنه. پس چی شد؟

دوکی جمعه 23 آذر 1386 ساعت 06:01 ب.ظ

انوشیروان عزیز برات آرزوی موفقیت دارم دستت درد نکنه خیلی خوب و منطقی حقایق رو آشکار می کنی کارت درسته طرفدارای شرک ترمز آواز ایران زورکی می خوان بگن بله شرک هم در حد و اندازه گلپا و ایرج هست به به مثل اینه که بگی ژیان هم پای مرسدس بنز هستش البته قجریان ژیان هم نیست قوطی وازلینه نه صدا نه سبک همه کارا عین هم مغرور عیاش یه جورایی از بنان تقلید می کنه اونم چیزی از آب در نمیاد بهتر بود می رفت تو سیرک من خوند.

یکی شنبه 24 آذر 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

دوستان من مطمئنم که نوید همون فلاورزه به خدا چرا باور نمی کنید ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودت می دونید من که شناختم .....
تنها کسی که از فلاورز خبر داره همین نوید که چه وقتهایی مسافرته
تنها اون اسمش رو می دونست و می دونست چی کارست
تنها نوید درباره ماچ کردن فلاورز صحبت می کنه
یه شخصیتی رو به نام پدرش به میون آورده که اگر مطالبی رو در مورد موسیقی نوشت بگه اینو پدرم نوشته
وبلاگش رو از بلاگ سکای به بلاگفا تغییر داد که تابلو نشه
آی پی هاشون هم یکیه
پس باید به حال چنین افرادی گریه کرد تازه داره سکوت می کنه تا بهتر شناخته نشه
این نکاتی بود که تا حالا پیدا کردم به زودی اخبار دیگری در همین ارتباط......
+++++++++++++++++++++
پاسخ : ..................

پژمان شنبه 24 آذر 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

احسان عزیز اگر از نظر شما ایرادی ندارد و موافق هستی من هم بسیار خوشحال می شوم ایمیل شما را داشته باشم.به امید دیدار.درضمن جناب آقای نوید امیدوارم شما همیشه موفق و موید باشید. و از اینکه این وبلاگ شما لااقل باعث آشنایی من با احسان شد خوشحالم و از جنابعالی سپاسگزارم. پیروز باشی.

((با آرزوی بهروزی و موفقیت برای تمامی اساتید موسیقی ایران زمین به ویژه جناب استاد محمدرضا شجریان و استاد علی اکبر گلپایگانی))

دوکی جواب به یکی شنبه 24 آذر 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

اگه این طور هست که میگی پس چرا نظر تو رو پاک نکرده؟ تو که پته اونو می ریزی رو آب.من کاری به اینکه این آدم کیه چه کاره است دختره یا پسر ندارم مهم اینه که داره حقایق رو آشکار می کنه صحبت بر سر شرک ترمز آواز هست که هیچی بارش نیست خودشو قاطی اساتید موسیقی کرده قجریان در حد خواننده های کوچه بازاری هم نیست بره موهاشو رنگ کنه لودر برونه با دخترها ازدواج کنه واقعا خجالت نمی کشه این چطور آدمیه آخه.

سورنا شنبه 24 آذر 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://parsight.blogsky.com

من واقعا تعجب میکنم این حرفهای توهین آمیز به نوید عزیزم که با ایشان در مسجد بلال حبشی......... آشنا شده ام و پی به عمق اسلام ناب محمدی در وجود ایشان برده ام لیکن زده میشود . آیا این شخصی که میفرمایید همانا نویده دارای ۱۵ سال سن میباشن ؟ چون من نوید ر بیشتر از آن ندیدم . یعنی این آقای فرامرز (نوشتین فلاورز) همین اندازه سن داره ؟ میفرماید : یا أیها النبی قل لمن أسرتموهم فی "بدر": لا تأسوا على الفداء الذی أخذ منکم, إن یعلم الله تعالى فی قلوبکم خیرًا یؤتکم خیرًا مما أُخذ منکم من المال بأن یُیَسِّر لکم من فضله خیرًا کثیرًا -وقد أنجز الله وعده للعباس رضی الله عنه وغیره-, ویغفر لکم ذنوبکم. والله سبحانه غفور لذنوب عباده إذا تابوا, رحیم بهم. بدین مفهوم آنهایی که به سالام و مسلمین اهانت و ناروا میورزند دوزخ ر بجان خریده اند . شما می گویید . من همانکه گفتم گلپا خوبه . شجر خوبه . ایرج خوبه . همه اسلام و مسلمین خوبن . دوری گزینید از مواضع اتهام علیه .والسلام علی من التبع الهدی .

سورنا شنبه 24 آذر 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://parsright.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین .
لیکن اصلاح میشود نشانی وبلاگ من برای دوستان ارواحنا آمرزیده بدینقرار :
http://parsright.blogsky.com

یکی دیگه : شنبه 24 آذر 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

آقای سورنا تو رو خدا تو یکی سکوت کن ! با این طرز نوشتن آیه ها و سوره ها معلوم میشه که شما کار دیگه ای واسه انجام دادن نداری و هر وقت میای بجای پرداختن به موسیقی ( که مربوط به این وبلاگ هست ) یه راست میری سراغ تبلیغات و معارف اسلامی . تازشم اصلا معلوم نیست چی میخوای بگی . نوید کار تو اصلا خوب نیست و حرفات در باره خسرو آواز ایران استاد شجریان واقعا بیمعنی و بی ارزشه . با درود به همگی استادان آواز . ضمنا نوید فلاور نیست . من بعید میدونم چون فلاور یه خانمه .

یکی شنبه 24 آذر 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

چرا هول شدی و صوتی (؟) می دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه که دوکی هم همون فلاورزه !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون قبل از اینکه نظرات رو تایید کنه دوکی جواب منو داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی تابلوست
چرا هول شدی ؟؟؟؟؟
نوید = فلاورز = دوکی
این یکی خیلی تابلو بود (خنده)
بابا فلاورز تا معلوم نشده این وبلاگ رو پاکش کن
باشه تا با هزار اسم مجبود نشی وقتت رو بگیری
کلیه تمرکز روی وبلاگ خدای آواز ایرج باشه
خیلی تابلو بود که دوکی هم همون نوید و نوید هم همون فلاورزه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قابل توجه دوستان

آقای دوکی باید خودش جواب بده . هر چند نظر شما بی ارزش و غیر واقعیه . نمیدونم چی میگی شما خودت اگه میفهمی بگو چون من هم پیام شما رو تایید کردم هم واسه دوکی . ضمنا از استاد فلاورز خواستم تا خودشون بیان جواب شما رو بدن . آقای دوکی هم هر کی هستی بیا بنویس شما کی هستی . اگه لازم بشه آی پی همه رو اینجا مینویسم تا شما روسیاه بشی اونوقت از این وبلاگ فرار میکنی . حتی خود شما رو نیز مینویسم چون یکی از دوستان آی پی همه رو خواستم پیدا کرده مال شما رو هم ...........

mrar شنبه 24 آذر 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.lahot.mihanblog.com

سلام
یه مشت از خدا بی خبر چند وقت اجازه نمیدند به زندگیمون برسیم
سر زدن به وبلاگ هم شده آخرین ساعات روز ۵ شنبه که فرداش تعطیله و تقریبا کاری ندارم
درس های دانشگاه هم که وا ویلا کی می خواد بخونه خدا می دونه
به امید خدا و دعا شما عزیز کارها را دارم جمع و جور می کنم به زودی بیشتر در خدمتتون هستم
یا علی

افشاگری شماره ۱ :
آقای ( یکی ) با نامهای مختلف در زمانهای مختلف تو وبلاگ من بارها کامنت نوشته : مثل سجاد ؛ مژگان ؛ امیر دلاواز ؛ عاشق شجریان ؛ یکی ؛ و.........
در این کامنتها بارها و بارها به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اهانت کرده ( که همیشه مجبور شده ام اصلاح یا حذف کنم ) . ایشون کسی هستن در کامنتهاشون با استاد گلپا نام ( گپال ) و یه استاد ایرج نام ( جری ) رو میدن . ایشون با سه آی پی به ترتیب :
۸۵.۱۸۵.۲۴۴.۱۹۹
۸۵.۱۸۵.۲۴۴.۱۹۵
و ۸۵.۱۸۵.۲۴۴.۱۹۷
به وبلاگ من میان و مطلب مینویسن . دوستام بهم خبر دادن که ایشون احتمالا یا کرده !!!!!!!!!!!!!! ( یاد مهیار بخیر !!!) و از شهری کوچک و کردنشین بنام سقز در کردستان تماس میگیرن یا از شهر کاشان !!!!!!!!! شرکتی که آی پی ایشون رو فراهم میکنه شرکتیه باسم ( معاد رایانه ) و............
منتظر افشاگریهای کامل من در مورد این آقا باشین میخواییم از طریق .......... بدونیم ایشون اسم واقعیشون چیه و هدفشون از توهین به نظام و اساتید مسلم آواز ایرج و گلپا چیه .
آی پی همه کسانی که میان اینجا رو من دارم حتی مال دوکی و فلاور و مهیار و انوشیروان رو هم پیدا کردیم که سر وقت ارائه میکنیم .
راستی آقای یکی ادعا کردن ختم کامپیوترن خواهش میکنم این ختمها رو همینجا نشون بدن قول میدم حذفش نکنم !

دوکی یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام نوید جون یکی عقل درست و حسابی نداره اگه عقل داشت طرفدار قجریان نمی شد می بینی که چنان روشو کم کردم که دیگه نمی تونه با من بحث کنه نگران نباش کاری می کنم که گوشهاش مثل بادبزن بالا و پایین بشه تنها آدمی که می تونه این جوجه گنجشک رو سر جاش بنشونه منم راستی من تحقیق کردم دیدم یکی راست می گه گلپا تو کاباره می خوند اما وقتی گلپا می خوند قجریان مشغول شستن لباسهای زیر رقاصه ها بود فکر کنم الان دماغ یکی اندازه هندونه شده هاهاها... یکی خوب حالتو گرفتم پس چرا داری گریه می کنی بوبولی مبولی.

مرسی از این کامنت شما دوست عزیز .
لطفا در باره اینکه ایشون ادعا کردن من همون شمام توضیح بدین . البته منتظرم تا ببینم ایشون چطور میگن من شما یا استاد فلاور هستم . باید اینو ثابت کنن ( !!!!) .
اگه نتونن من اسم و فامیل ایشون رو هم خواهم گفت حتی به آدمایی که ضدانقلابیونو میشونن سرجاشون .

پژمان یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

جناب آقای نوید با سلام برای اولین بار یک پیام درست و منطقی از جنابعالی ارسال شد(منظور افشاگری) درود بر شما.ولی عزیز گرامی این اصلا مهم نیست که نوید تو پسری یا دختر،فلاوری یا...،با این گروه سیاسی هستی یا آن گروه چون همه این موارد موضوعات کاملا شخصی است که به خودت مربوط می شود و لاغیر. من و اکثر خوانندگان و مشتاقان موسیقی ملی ایران زمین هم با هر صلیقه و علایق شخصی که داریم از تو و امثال تو که وبلاگ موسیقیایی تشکیل می دهید توقع داریم مطالب و موضوعات واقعی موسیقی را دنبال کنید و طرفدار هر شخصیت موسیقی ایران هم که هستید از دیگران سازنده و اصولی انتقاد کنید(هر چند که افراد شاخصی چون جناب استاد محمدرضا شجریان آنقدر در هنرهای خود استاد هستند که جای هیچگونه انتقادی را باقی نمی گذارند) ولی اگر تو از ایشان هم انتقادی داری باید در کمال احترام و ادب باشد و من نیز با جنابعالی که می گویید نباید به جناب استاد علی اکبر گلپایگانی و آقای ایرج توهین کرد و القاب ناشایست را به آنها نسبت داد کاملا موافقم. اما از طرفی نوید گرامی از تو هم می خواهم که به استاد عالی مقام آواز ایران استاد محمدرضا شجریان توهین نکنی و در مطالب ارسالی خود ایشان را با القاب و تصاویر ناشایست مخاطب قرار ندهی. ببین نوید گرامی اینکه تو با آثار استاد شجریان(که همگی در اوج زیبایی موسیقیایی است) مخالف باشی و شیوه ایشان را نپسندی حق طبیعی توست و اگر هم انتقادی ارسال می کنی حق طبیعی وبلاگ توست ولی نباید شخصیت مخاطب خود را تحقیر کنی. با همه این احوال امیدوارم که روال گذشته وبلاگ تو در جهت ارتقای موسیقی ملی ایران زمین تغییر کند و انتقادهای تو هرچند هم که تند باشد ولی بی ادبانه و غیرمنتطقی نباشد. به هر حال برای تو آرزوی بهروزی و کامیابی دارم. موفق و موید باشی.

((با آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه اساتید موسیقی ملی ایران زمین به ویژه جناب استاد محمدرضا شجریان و جناب استاد علی اکبر گلپایگانی))

آقا مرسی واقعا این پیام شما خیلی منطقی و قشنگه و از اینکه حرف منو منطقی میدونین مرسی .
شما لطفا بگین چمار کنم . شما خودتون به همه میگین ساتاد ولی هیچوقت نگفتین استاد ایرج .!!! چرا ؟؟؟ ایشون خیلی بالاتر از استاد شجریانه همه استادا اینو میگن . پس چطور انتظار دارین شما وقتی اینهمه دعا میکنین واسه آقای شجریان استاد ایرجو دعا نکنین که سنش اینقده زیاده .

سه کی یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 08:19 ب.ظ

بابا دمت گرم نوید .
ایول .
ترکوندی . بابا جاسوس .
بابا اطلاعاتی !!!!!!!
بابا ولش کن یکی یه جا عرعری کرد شمام بیخیال .

یکی یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

بله من اهل کاشانم . (تعجب)(تعجب) و در اصل ایلامی هستم
من دیگه از این بحث ها ی بی ربط و بی مدرک خسته شدم.
فقط شنیدم که استاد ایرج بیماره از خدا براش آرزوی سلامتی می کنم.و برای استاد گلپایگانی و استاد شجریان هم آرزوی سلامتی می کنم.
امیدوارم دیگه شما هم به استاد شجریان توهین نکنید !
بای

دوست عزیز شما باید ثابت کنی من همون فلاور یا دوکی هستم !!!!!!! اگه ثابت نکنی من هم اسم شما رو هم اینجا مینویسم و هم کارتون رو !!!!!!!!! تا همه ببینن . استاد ایرج هم اگه مریض باشن امیدوارم خوب بشن . سالم یا ناخوش بودن ایشونو هم میتونی از استاد فلاور بپرسی !!!!!!!!!!!!!

پژمان یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 10:01 ب.ظ

جناب نوید جناب آقای ایرج هرگز از استاد شجریان بالاتر نیستند. و این هم اغراق محض است که می فرمایی همه استادان آقای ایرج را از استاد شجریان بالاتر می دانند؟؟؟ ببین نوید عزیز در اینکه جناب ایرج صدای خوشی دارند ذره ای شک وجود ندارد ولی آن استادی و ورزیدگی که در صدا و تلاش هنری استاد شجریان است مطلقا در آوای جناب ایرج نیست. در ضمن من هرکسی را استاد ننامیدم بلکه جناب شجریان و جناب گلپایگانی را استاد نامیدم که به حق هم هستند و از طرفی بنده اگر لایق باشم برای همه اساتید موسیقی به ویژه استاد شجریان و استاد گلپایگانی دعا میکنم. این را هم خدمت جنابعالی عرض کنم که چه من و چه شما و یا هرکس دیگر بخواهیم یا نخواهیم هم جناب شجریان و هم جناب ایرج در کار خود بسیار استاد هستند ولی دوست عزیز تو آنقدر وبلاگ خود را در مسیر نامعین هدایت کردی و آنقدر به چهره شاخص آواز ایران انواع و اقسام اهانت ها را روا داشتی که طرف های مقابل تو همراه با ارسال پیام های خود اقدام به مقابله به مثل با مطالب تو بر می آیند که اگر منصف باشی می بینی حق هم دارند. ودرضمن نوید من هرگز نمی توانم به تو بگویم چه کار کنی چون این وبلاگ شخصی جنابعالی است و خودت می دانی چگونه این وبلاگ را هدایت کنی که در راستای پیشرفت موسیقی ملی ایران زمین به وبلاگی ارزنده و درخشان تبدیل شود.این را هم بدان که استاد ایرج هم برای همه ما عزیز و گرانقدر است و تنها روش های اشتباه و اهانت های بی اندازه تو این رویه را پیش آورده است. آرزو دارم همیشه موفق و موید باشی.

((با آرزوی پیروزی و موفقیت برای همه اساتید موسیقی ملی ایران زمین به ویژه استادان محمدرضا شجریان،علی اکبر گلپایگانی و حسین خواجه امیری(ایرج) ))

خب من چی بنویسم ؟ من آقای شجریان رو دوست ندارم . میخوام اون مثل همیشه پایینتر از استاد گلپا و استاد ایرج باشه . من هرگز نمیتونم قبول کنم ایشون بهتر از استا ایرج یا گلپا میخونه . اینو نه بابام میگه نه استاد منوچهر و نه کس دیگه . فقط اون دو سه نفر میگن .

یکی یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

تو به استاد شجریان احترام بذار . منم به اساتید بزرگی چون استاد گلپایگانی و استاد ایرج احترام می زارم ودر کامنت ها مطالب زیبایی در مورد انها می نویسم . شما در مطلب آینده از نقاط خوب و حتی بد استاد شجریان (بدون احساسات) مطلب بنویس منم میام کامنت های خوب مینویسیم
منتظرم

شما باید از من معزرت بخوای منم دیگه باس شجریان نمینویسم .

احسان دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 07:47 ق.ظ

آقا پژمان منتظرم.

دیوانه ایرج و گلپا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 01:33 ب.ظ

نوید جان میدونستی خمینی و ای نظام به گلپا و ایرج اجازه خوندن ندادن؟
پس مخالفت با شجریان معنایی نداره چون خودت طرفدار اینایی

سمراد سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام

باید ابراز کنم که هدف اساسی نوید رزم با هوای بسته ی موسقی ایران زمین که نمود آن در یاران استاد شجریان بروز کرده
یعنی هیمنه شجریان پرستها.

در ادامه به آقا پژمان پند میدم که استاد ایرج رو دست کم نگیرن.
گمان نکنم اینجور که می گین ایشون جلوی اساتید بالا کوچیک باشند
استاد ایرج یکی از بزرگترین نوابغ موسیقی ایران زمین, ( که مادر دهر نزاد), چنانچه خود استاد شجریان گفتن که : دیگه مانند ایرج نخواهد آمد و این آمیغیست که ۳۰ سال از زمان کار ایشون می گزر و هنوز مانند ایشون نیومده بر خلاف .... ,

یکی از کم نوابغی که هم در طیف خاص و هم در طیف عام موسیقی دست نیافتنی بود.

راستی آلبوم طلوع محمد رو گوش بدید بد نیست یخده اندازه استادی و ورزیدگی اساتید دستتون میاد.

آقا کمال الدین / اصلاحی نوید سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

با توجه به لر بودن دوست عزیز و درخت دوستمان آقا یا خانم یا هر دوی انها یکی جان به استحضار عموم ملت همیشه در صحنه میرسانم از این لحظه به بعد توهین به هیچ کس در این وبلاگ جایز نیست.در غیر اینصورت با مدد ار مولا علی و جهان پهلوان حاج حسین رضازاده خدمت خواهم رسید و بدانید طرفداران این استاد از لطف و عنایت حاج حسین بی بهره نمیمانند.

دوکی سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام آقا نویدبه نظرم شما یه کامنت به اسم من نوشتید مربوط می شه به سه شنبه بیستم آذر همونی که نوشته شده بود (خوبه) اونو من ننوشتم ولی بقیه کامنتها همه مال دوکی بوده و از طرف بنده می باشد من گفته بودم بازم میگم که کاری به شجریان ندارم ولی وقتی یکی گلپا رو مسخره می کرد منم مجبور می شدم جواب بدم در ضمن اگه امکانش باشه مطالب وبلاگ علمی تر بشه و دست از این کارا برداریم مثلا دو تا آواز از گلپا و شجریان که هر دو آواز تو یه دستگاه اجرا شده واسه دانلود قرار بدین بعد بپردازیم به تحلیل آواز و نظرات دوستان.اون موقع همه چیز معلوم میشه.مرسی از شما.

آی پی کسی که باسم شما نوشته خوبه با شما فرق داره . اون من نبودم بلکه کسیه که آی پیش اینه : ۸۵.۱۹۵.۱۸۸.۴۸ . ولی لازم نیست برم دنبالش ببینم کی بوده!
من کلی مطلب واسه نوشتن دارم ولی اگه شما فک میکنی اونطور خوبه باشه شما مطلب بده من اینجا بزرام .

امیر چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

اخه مردک چرا با این کارات ارزش گلپا و طرفداراش رو پایین میاری

دوکی پنج‌شنبه 29 آذر 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

مرسی آقا نوید مطالب در مورد استاد گلپا زیاده اما به نظرم ارائه اونا تکراری باشه ولی خب هر طور میل شماست.

مهیار / اصلاحی نوید جمعه 30 آذر 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

در جواب ۱۱۱۱۱

برو جقتو بزن .......... برقی

شجر جمعه 30 آذر 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://shajar.blogfa.com

سلام
مردک برای چی نظر من تو ۲ تا خبر پایین تر رو برداشتی و به جاش فقط قسمت پایینشو گذاشتی؟
مردی نظر کاملو بزار تا همه ببینن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد