خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

امین الله رشیدی یکی از استادان برجسته موسیقی ایرانی نیز از دست کارهای شجریان و کنسرتهای پی در پی ولی بیهدف و بی ارزش که دیگه نای خوندن هم نداره و فقط وابسته به کار نوازنده هاست به تنگ اومده و بشدت به ایشون حمله کرده مخصوصا به هزارمین اجرای ترانه دزدیده شده مرغ سحر. بخونین لطفا :

 "ظن غالب بر آن است که ممکن است روزی از این روزها فرزندان و نوادگان مؤلفان مرغ سحر که آهنگ‌ساز آن مرحوم مرتضی خان نی داوود و شاعر آن شادروان ملک الشعرای بهار است و هنوز در قید حیات هستند، حق السهم شرعی و قانونی خودشان را از اجراکنندگان این تصنیف ماندگار مطالبه فرمایند و در غیر این صورت از اجرای آن جلوگیری کنند."

" چنین می‌توان گفت که ملت نجیب و هنردوست ایران به خصوص دوست‌داران موسیقی سنتی، در زمره قانع‌ترین و وفادارترین و فداکارترین ملت‌های جهان جای دارند. اینان بی خیال از شعر آن شاعری که گفت؛

فسانه گشت و کهن شد حدیث اسکندر / سخن نو آر که نو را حلاوتی است دگر

هیچ‌گاه انتظار شنیدن آهنگ‌های تازه و نو را از خواننده مورد علاقه خود ندارند و حاضراند برای شنیدن مکرر در مکرر‌‌ترانه «مرغ سحر» و هکذا سرود «ای ایران» از کله سحر تا دمیدن سپیده صبح صادق و سرزدن آفتاب عالمتاب در پشت گیشه بلیت فروشی کنسرت‌ها در صفوفی منظم یا نامنظم سرپا بایستند و از سر و کول هم بالا روند و بلیت‌ها را با قیمت‌های آنچنانی تهیه کنند تا آنجا که حتی بعضی از مرفهین دردمند - نه بی درد- بلیت کنسرت را از بازار سیاه (اگر مساله بازارگرمی در میان نباشد) تا حدود مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان وجه رایج مملکتی ابتیاع فرمایند و در همین جاست که باید آوازخوان‌ها و نوازندگان کنسرت‌ها تشکرات عمیق خود را از این مردم به طور رسمی در رسانه‌ها اعلام فرمایند "

نظرات 19 + ارسال نظر
سیکی سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

حق با استاد رشیدیه.
شجریان دیگه شور کنسرت دادن رو درآورده .
معلوم نیست در این سه چهار روز باقی مانده از عمرش اینهمه پولو میخواد کجا ببره ! توی قبر؟!

ر و ز نویس چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://ruz-nevesht.blogfa.com

داداش؛ تا حالا لـــه شدی؟!

نه!

وب‌گل چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.webgol.blogfa.com

این‌جا را بخوان تا...
http://webgol.blogfa.com/post-120.aspx
منتظر نظراتم!

ر و ز نویس چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://ruz-nevesht.blogfa.com

خب هر وقت خواستی امتحان کنی، به خودم بگو!
هزینه‌اش هم زیاد نیست؛ از دم قسط هم میشه.

من متوجه منظور شما نمیشم دوست عزیز

پژمان پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 07:15 ب.ظ

بی وجود می دانستم جرأت شنیدن سخنان مخالفت را نداری؟ چرا وجود نداری که پیام من را ارسال کنی. هنر کردی سخنان چرند رفقای خود را ارسال میکنی.این هم از هنرهای روشنفکرانه مرتجعی مثل توست که مطالب به حق مخالفانت را می ترسی ارسال کنی، بز دل.
ولی همین قدر که خودت و رفقای ابلهت می خوانی و با عدم ارسال مطالب به ضعف خودت و دروغ بودن مطالبت به این صراحت اقرار می کنی کافی است.

((درود بی کران بر جناب استاد محمدرضا شجریان))

خوب شما میای توی پیامت فهش خواهر مادر بهم میدی انتظار داری پیامت رو تایید کنم؟!!!
شما مث بچه آدم بنویس انتقاد هم بکن ولی فهش نده منم حرفاتو تایید کنم.

دوکی پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 07:54 ب.ظ

خیلی خوبه به کارت ادامه بده فقط خیلی دیر آپدیت می شه

سلام
وبلاگی بس مزخرف دارید و فقط دارید سعی میکنی پول بابارو دور بریزی و خرج اینترنت کنی چون شجریان مانند خورشید در حال درخشیدن هست و با این مزخرفات شما از نورش کم نخواهد شد
شما که فعلا املای فحش را بلد نیستی و بجاش مینویسی فهش از هنر و موسیقی حرف نزن

پژمان جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 09:16 ق.ظ

بی صفت من کی به تو فحش ناموسی دادم؟(بی سواد فهش؟؟؟؟؟)
به بچه آدم بودن خودت ببخش.
اگر راست می گی پیام من را بدون ذره ای سانسور ارسال کن.
من به دلیل دروغ بودن مطالب تو انتقاد تند می کنم ولی به حریم خانوادگی تو کاری ندارم. من فقط به دلیل اکاذیبی که می نویسی گاهی اوقات جوابت را می دهم وگرنه اصلاً مهم نیست پیام من را ارسال می کنی یا نه! گفتم همین که خودت می خوانی و وجود نداری ارسال کنی کافی است.
در آخر می بینم تو و رفقات بدون پیام های توهین آمیز و در نهایت ادب پیام های مفید!!! خود را برای تشنگان !!! وبلاگ ادبی!!!هنری خود ارسال می کنی!!!

((درود بی کران بر جناب استاد محمدرضا شجریان))

سیکی جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 10:21 ق.ظ

پژمان تو بیا مال منو بخور . راننده کامیونیه ساک هم بزنی قبوله . بهت فاز میده

پژمان جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 08:17 ب.ظ

از رفقای تو بیش از این هم انتظار نمی رود. هرچی لایق ایل و تبارش می گه تو بی خرد هم ارسال می کنی!!! البته تو و رفقای نادانت خیلی زبون تر از این هستید که بخواهید در ارتباط با موسیقی ایران نظر بدید ولی می بینم دوست ادیبت آقای سیکی(از بس ترتیبش را دادن عقده شده براش) گلستان سعدی برات ارسال میکنه. این چرندیات رفیقت توهین نیست و با پررویی تمام ارسال می کنی ولی مطالب واقعی من را ارسال نمی کنی و از ترست می گویی فحش خواهر مادر می دی. اصلاً اهمیتی ندارد همین که مطالب من ارسال نشده اینقدر شما نوابغ !!!!!موسیقی ایران را خفیف کرده کافی است. به دوست ادیبت سلام برسان و بهش بگو اینقدر زور نزنه وگرنه..........

((درود بی کران بر جناب استاد محمدرضا شجریان))

اینهمه تند نرو پیاده شو با هم بریم رفیق!
مگه سیکی بدتر از تو نوشته؟
تو اینقده توهین کردی ایشون هم مث تو! اگه قراره پیام تو رو تایید کنم پیام اونو هم تایید میکنم . معلومه هیچی از موسیقی نمیدونی والاه باهاش بحث میکردی.
درود بیکران بر تنها اساتید واقعی آواز ایرانی ایرج و گلپا و مرده باد هر چی خواننده روضه خون چاپلوس کنسرتیه!!!

پژمان شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

شما دردانه عالم موسیقی !!!!!!!! لطفاً کوتاه بیا. سیکی لایق تو و امثال توست، عددی نیست که من با اون بحث کنم.
بی خرد اگر اون مثل من می نویسه چطور پیام های رفیقت را با تمام مزخرفاتی که میگه ارسال می کنی، اگر وجود داری (بی وجود) پیام من را که ارسال نکردی بدون سانسور ارسال کن، وگرنه ارسال پیام های پوچ رفیقات که هنر نیست. البته زیاد به خودت نگیر اصلاً ذره ای برای من مهم نیست که بی سواد و ناآگاهی مثل تو و هم دستانت پیام من را ارسال می کنی یا نه، من گفتم همین که پیام من را می خوانی و تمام وجودت از حسادت می سوزد کافی است، ولی دیگه ادعای فیلسوفی و روشنفکری نکن که آخر مرتجعی. بعد هم از این پاسخ های دندان شکن و منطقی!!!!!! جون هرکی دوست داری نده و بیشتر از این وبلاگت را کمیک نکن. در ضمن خوبه لااقل سلام و درود بی کران را آموختی دانشمند!
در گذشته هم به تو و رفقات گفتم چه بخواهید یا نخواهید، چه من جواب تو را بدهم چه جوابت را ندهم،چه توهین بکنی و یا توهین نکنی، جناب استاد محمدرضا شجریان در تاریخ گذشته، حال و آینده آواز ایرانی بی همتا و تکرار ناشدنی است. حالا هی بیهوده نویسی کن.

(( درود بی کران بر جناب استاد محمدرضا شجریان))

شما یه خورده بدون عصبانیت بنویس از مطلبت استفاده کنیم. شما چقده عصبانی هستی؟ من انتظار دارم لااقل یکی مث شما که یه چیزهایی از موسیقی میدونه اینهمه شعار نده و فحش نده .

********************
درود بیکران بر دو استاد بیهمتای آواز ایرج و گلپا
مرگ بر خوانندگان نوحه خون و چاپلوس!

گروه سبا دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.khajehamiri.com

با سلام.وبسایت احسان خواجه امیری به روز شد....
گروه سبا(مدیریت سایت احسان خواجه امیری)

خودم پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://moozikghadim.blogfa.com/

http://moozikghadim.blogfa.com/

سلام چطوری

خوب خوب!
وبلاگ شما رو هم توی نظرسنجی وارد کردم!
وب شما رو تو لینک گذاشتم.

سام جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

من عاشق ایرج وگلپا هستم اما باسلام علیکی که کردی با رهبر کبیر فهمیدم هیچی تو بارت نیست
ایرج وگلپا هم هیچ احتیاجی به یه چاپلوس پخمه ندارند
برو پیش رهبرت
اسمت رو دیگه نمیخوام پیش اسم عزیزانم ببینم

دوکی سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

آقا نوید یه نفر به اسم من تو وبلاگ روشنک کامنت می ده و چرت و پرت می گه لطفا IP منو به روشنک بدین تا حقیقت معلوم بشه می خوام حسابی اون یارو رو خیت کنی ممنون از شما.

روزنامه پرسپولیس چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

اکبر گلپایگانی مرد حنجره طلایی آواز ایران است. چندی قبل در یک تحقیق دانشگاهی اکبر گلپایگانی بین دانشجویان موسیقی ایران صاحب جاودانه ترین صدای ایران شد که صدایش موسیقی را تحت الشعاع قرار می دهد. اکبر گلپایگانی متولد 1312 است و در آستانه 75 سالگی قرار دارد اما صدایش هنوز بزرگ و آسمانی است. صدای او در مقام ها و موقعیت های مختلف مطرح شد و همیشه و تحت هر شرایطی مرد حنجره طلایی ما ماند. او حتی در سال 1347 در فیلم سینمایی به همین نام بازی کرد.
اکبر گلپایگانی در سالهای بعد از انقلاب در ایران ماند و از کشور خارج نشد. در سالیان قبل از انحلال شاهین اکبر گلپایگانی که در میان مردم به "گلپا" معروف است طرفدار تیم دارایی تهران بود و اهل بازی کردن و لخت شدن در میدان هم بود و سابقه بازی در تیم تهرانجوان را نیز دارا میباشد. اما وقتی تیمهای قدرتمند دهه چهل رفته رفته نابود شدند او به پرسپولیس متمایل شد. بعد از بازگشایی دارایی این تیم اعتبار گذشته را نداشت بنابراین اکبر گلپا بیشتر از تیمهای مختلف به پرسپولیس متمایل بود و پرسپولیسی ماند. دارایی در سال 1372 برای همیشه منحل شد و تنها خاطره ای شیرین از این تیم در تاریخ فوتبال ایران باقیمانده است. برای اکبرگلپایگانی بزرگ آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و امیدولریم خداوند متعال به او سلامتی و طول عمر باعزت عطا کند.(منبع:روزنامه پرسپولیس/شماره شماره سی ونهم-25/3/87)

سیاوش شنبه 27 مهر 1387 ساعت 07:15 ب.ظ

جای بسی تاسف است که در کنسرتهای اندی وامثالهم لاقل دهها دوربین متحرک. تمام جهات صحنه و تماشاچی و فضای کنسرت را پوشش می دهند. ولی کنسرت استاد گلپایگانی باید با موبایل فیلم برداری شود ! اینهم یک حال گیری دیگر از طرفداران بی شمار استاد است.کنسرت های ایشان با کیفیت بسیار پایین ضبط شده .و من تا حدودی استاد را در این زمینه مقصر می دانم .احتمالا کنسرت گذاران ایشان را وزارت ارشاد انتخاب کرده است !!!!

بهزاد دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

رشیدی بره دنبال مردنش.عرضه داره خود حسودشم تو این سن کنسرت بده.اونروز تو تلوزیون یک دقیقه اجرای زنده کرد بیچاره کم مونده بود خفه بشه با اون آهنگای درپیتیش.

منتقد چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

باید بدونی براساس قانون کپی در اثر گذشت 40سال از مرگ یک مولف یا سازنده و خالق یک اثر استفاده از اثر برای همه آزاد است. و البته مرغ سحر متعلق به یک ملت است نه متعلق به شما و آقای رشیدی. اون تصنیف رو همیشه یک ملت از حضرت استاد طلب میکنند. خیلی های دیگه هم مرغ سحر رو خوندند. ملک الشعرا سالها برای آزاذی جنگید و مرتضی خان نی داوود برای آزادی صدای زن. چطور ممکنه اونها این تصنیف رو از ملت خودشون دریغ کنند. سرود آزادی یک ملت رو. آقایی که ادعای علمت میاد خوبه قوانین رو هم بدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد