خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

آقای شجریان خجالت بکش!!

 

آقای شجریان یک خواننده فرصت طلب و دوروست که اصلا صداقت ندارد. ایشون در مصاحبه با صدای آمریکا تازه یادشون افتاده که مثلا خانمها اجازه خوندن در ایران ندارن؟؟ واقعا که!! پس این سی سال که استادان واقعی موسیقی ایرانی یعنی امثال ایرج و گلپا و بنان و قوامی و... خوانندگان زنی چون اخوان و پریسا و... قدغن بودن ایشون نمی دونستن؟؟؟ خودشونو به کوری زده بودن یا کری؟؟!! یا جرئتشو نداشتن جیک بزنن!!
چرا یک تنه رفتن تو تلویزیون رژیم و چپ و راست ترانه های انقلابی و بسیجی و اسلامی خوندن؟؟؟ و اون موقع چرا هیچ وقت انتقاد نکردن که چرا اجازه خوندن نه تنها به زنها بلکه به اوازخوانان بزرگ مرد نیز داده نمیشود؟؟؟
کجا بودن این همه مدت؟؟؟ این سی ساله چرا نگفتن خانمها اجازه ندارن پس منم این صدا و سیما رو دوست ندارم؟؟!!
حالا که تقی به توقی خورده و مردم ریختن خیابون بلافاصله ایشون خودشونو انداختن وسط فکر کردن چیزی شده و همین الانه که انقلاب سبز پیروز بشه!!!
یادمه رفته بودیم مراسم تششیع جنازه استاد یاحقی اونجا استاد بزرگ آواز ایران ایرج هم بود. آقای شجریان دورو و فرصت طلب بلافاصله پریدن بالای سکو و بدون اعتنا به پیش کسوت خودشون ایرج شروع کردن به سخنرانی!!! و در واقع از خودشون به به و چه چه گفتن و تعریف!! در صورتی که تعداد اوازهای یاحقی با ایشون به بیست تا اجرا هم نمیرسه!!! در حالیکه با استاد ایرج بیش از 150 اجرای اوازی داشتن!!!
واقعا که!!
اخه پررویی هم تا این حدآقای شجریان؟؟؟
خجالت بکش!!
مردم شعور دارن!!
یادشون نمیره جنابعالی چقدر واسه بسیج و انقلاب و اسلام و حکومت اواز خوندین!!
یادشون نمیره چطور میلیونها پول ملت رو بردین در کنسرتهای اروپایی متعدد خرج کردین!! البته با مجوز وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات همین رژیم!! در حالیکه میلیونها ایرانی گرسنه بودن!
یادشون نمیره جنابعالی با استفاده از نفوذتون پسر خودتون همایون رو به تلویزیون بردین و سپس با پول بیت المال ایشونو که هنوز الفبای اوازو نمیدونه و فوقش یه مقلد تمام عیار از جنابعالیه به تورهای کنسرتهای اروپایی فرستادین!! چرا نمیگین ایشون هم در صدا و سیما نخونن؟؟ مگه پسر یکی یه دونه تون نیستن ایشون؟؟ یا مرغ یه پا داره؟؟؟
یادشون نمیره پروژه بم به نام ایرج بسطامی و احداث باغ بم رو .....
خجالت بکش شما دستت واسه ملت رو شده آقای پررو!!