خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

شجریان باز هم روی واقعی خودش رو نشون داد!

 بقلم: استاد منوچهر

حتما میدونین که هفته گذشته پرویز مشکاتیان نوازنده سنتور که آثای مانند دستان و نوا و نیز بیداد را با همکاری شجریان از خود بجا گذاشته درگذشت. 

مشکاتیان هنرمند خوبی بود و با اینکه قوم و خویش درجه یک (داماد شجریان) بود ولی در مقابل کارهای غیر صادقانه او همیشه موضه میگرفت و باهاش مخالفت میکرد. 

اما هدفم از نوشتن این مطلب این است که بگم : 

واقعا شرم بر شجریان! 

شرم بر تو که حتی معنی قوم و خویش رو هم نمیدونی!! 

ایشون که همچنان مثل همه سالها مشغول برگزاری کنسرتهای بی ارزش و بی معنی !!! در اروپا هستن حاضر نشدن برای مراسم تشییع جنازه آقای مشکاتیان به ایران برگردن!! 

واقعا شرم بر تو باد شجریان!! 

ما میدونستیم شما فرصت طلب و دو رو هستین ولی دیگه نمی دونستیم تا این حد بیرحم و بی وجدان تشریف دارین که حاضر نشدین حتی واسه تشییع جنازه هنرمندی که اگه اون نبود شما به این شهرت نصف و نیمه خودتون هم نمیرسیدین کنسرتهای بی معنی و خودنمایانه خودتون رو لغو کنین!! 

دیگه نمیدونم به شما چی باید گفت!! 

حالا واسه اینکه گند کار بیشتر بالا نیاد ایشون تو یه کنسرتشون فرمودن یه دقیقه سکوت کنین!!!  

بابا ایول!! 

دمت گرم!! 

مردم شما رو تا این اندازه بی رگ و بی غیرت نمی دونستن!!

نظرات 24 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

باید توی پوز شجریان بیشعور زد.
مرسی.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

ببین خطاب به تو آدم الدنگ که جایگاه خودتو نمی شناسی (محمد) اگه قرار باشه تو پوز کسی زد اول ما طرفدارای شجریان که شکر خدا کمم نیستیم پوز تو یکی رو پایین میاریم که دیگه شکر زیادی نخوری . درود بر خسروی آواز ایران

saeed دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

خطاب به تو آدم الدنگ که جایگاه خودت رو نمی شناسی (محمد) اگه قرار باشه تو پوزه کسی هم زد اول ما طرفدارای استاد شجریان که شکر خدا کمم نیستیم پوز تو آدم
اشغالو پایین میارییم که دیگه شکر اضافی نخوری

ابوالقاسم دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

واقعا منم تعجب میکنم از این حرکت غیراخلاقی استاد شجریان.
اصلا انتظار نداشتم استاد در این موقعیت مهم به ایران برای تشییع جنازه استاد مشکاتیان برنگردن!

قلی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

خیلی سایت جالبی دارین.
بنظر من شجر رو باید انداخت آشغالدونی!
شرم نمیکنه رفته یه زن سی و دو سال کوچکتر از خودشو گرفته؟؟ زنش هم که طلاق داده روز و شب فقط گریه میکنه!!

رسول دل مرده پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

معذرت می خواهم که انتقاد می کنم . ولی یکی از ایرادات آقای گلپایگانی علاوه بر صدای پر زرق و برق .شیک پوش بودن ایشان است . یک خواننده مردمی باید صدای معمولی و مردمی .و لباس پوشیدنش هم معمولی باشد . با ظاهری که ایشان دارند .احتمالا برای غذا خوردن پشت میز هم می نشینند. که عین توهین به فرهنگ اصیل ایرانی است ! و...... شرم آور است ... انتظار دارید صدایشان از رسانه مردمی پخش شود .زهی خیال باطل .(در ضمن : مرده با فتحه خوانده شود )

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

من با پشت میز غذا خوردن مشکل ندارم . (هر چند با فرهنگ ایرانی - عربی ما جور در نمیاد). ولی اگر به جای کت شلوار های مارک دار چند میلیون تومانی چند بار هم از این کاپشن های چینی می پوشیدند .در هنگام اجرای برنامه مثل چوپون ها چهار زانو می نشستند روی سن خیلی در دل مردم جا باز میکردند .یا از این لباسهای سنتی که الان در کنسرت ها ی موسیقی اصیل مد شده (مدرک اصلات هنرمند )می پو شیدند .میدونین مردم دوست دارند . هنرمند ژولیده وخاکی باشد ..می دونید رسانه ملی با این عادات آقای گلپایگانی مشکل دارد.

دوکی به رسول دل مرده جمعه 10 مهر 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

آقا رسول دل مرده می خوای استاد گلپا با بیر جامه و زیر پیرهن بیاد بخونه یا مثل شجریان کفن بپوشه و سرشو بدوزه به شکمش و چمباتمه بزنه و ادا در بیاره . ایشون یه چهره بین المللی و سرشناسه باید لباسی بپوشه که در شان و منزلتش باشه اصلا چرا با شیک پو شی مخالفی شما نگران نباش همه قشر مردم استاد گلپا رو دوست دارند در ضمن شما فکر می کنی خوندن در تلویزیون خیلی هنره . فقط استاد گلپا نیست که صداش از تلویزیون پخش نمی شه خیلی ها هستند مسئله چیز دیگه ایه عمیق به مسائل نگاه کنیم بهتر نیست؟ اصلا حیف اون صداست که از این تلویزیون پخش بشه. آقای افتخاری و ناظری و ... که خواننده های این دورانند و صداشون هم پخش می شد ولی خبری از اونا هم نیست.

ابوالفضل دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

نویدجون من عاشق مرامتم. خیلی باحالی. اگه ازت یه خواهشی بکنم انجامش میدی؟ خواهشم اینه که میتونی یه بار روش بشینی؟ اگه قبول کنی میام هرجاتو خواستی میبوسم. به امیر مومنان راست میگم

مرسی باس محبت شما.
من متوجه خواهش شما دوست خوبم نشدم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

منکه از اینهمه حساسیت شما نسبت به آقای شجزیان سر در نمی یارم

رسول چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 07:45 ق.ظ

آقای دکتر منطقی باشید .در دوره ای که هنرمندان دیگر به نان شب شان محتاج هستند چرا اقای گلپایگانی شا هانه زندگی می کنند ؟ به نظر من یکی از دلایل کم کاری ایشان وعدم ارائه البوم جدید همین احساس بی نیازی در ایشان است ؟

دوکی به رسول یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

البته ثروت یا اون رفاهی که اشاره می فرمایید به تبع اون استعدادی حاصل شده که در وجود استاد گلپا هست. بنده یا هر شخص دیگری هم یه همچین امکاناتی داشت اگه منصف باشیم باید بگیم که ازش استفاده می کردیم . خواننده های مطرح تو کشورهای دیگه هم وضع بسیار خوبی دارند حتی فوتبالیستهای معروف هم همچنین یا یک فرد معمولی که پولدار هست از امکاناتش استفاده می کنه.در مورد ارائه کارهای جدید خود استاد فرمودند که دیگه اون شور و حوصله جوونی نیست که بیایم کارهای نو ارائه بدیم بیشتر دوست دارند کنسرت اجرا کنند و با مردم دیداری داشته باشند که خوب می بینیم مانع میشن.اصلا وقتی صدای ایشون از رادیو و تلویزیون پخش نمی شه مگه شور و احساسی واسه آدم می مونه که حالا بیاد کارهای جدید هم ارائه بده. دو سه سال پیش آوازهای ایشون از رادیو در برنامه نیستان پخش می شد همین که متوجه شدند مانع پخش صدای ایشون شدند که هیچ بیچاره رضا مهدوی سردبیر برنامه نیستان رو هم اخراجش کردند. می بینید که فضای موسیقی در کشور ما یه فضای مرده و بی جانی هست. در ضمن آقا نوید این ابوالفضل هم حرف ناشایستی زده یعنی جدا متوجه منظورش نشدید یا اینکه دارید فیلم بازی می کنید.

یه عاشق صدای گلپا جمعه 1 آبان 1388 ساعت 01:43 ق.ظ

با تشکر از مقالات ارزشمند استاد منوچهر دامغانی. راستی آقا نوید چرا از مقالات استاد فرخی سیستانی در وبلاگتون استفاده نمی کنید؟ ایشون هم در باره خیانتهای شجریان به موسیقی ایرانی مطالب ارزشمندی نوشتن.

خب اگه از ایشون مقاله دارین بدین من اینجا بزارم چون من نه ایشونو میشناسم نه مقاله ای ازشون دیدم

نیما پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

شما ها که حتی از موسیقی هیچی نمیدونید و تا به حال ساز دستتون نگرفتین زر نزنید .
اصلا تو که داری زر میزنی تو مراسم استاد مشکاتیان رفتی که داری اینجوری بلغور میکنی ؟ استاد شجریان نبود ولی پسرش که بود ، علیزاده که بود .

شما تو عمرت کنسرت رفتی ؟ میدونم نرفتی ولی اینو بدون که هیچ آدمی نمیتونه یه شبه کنسرت رو لغو کنه !!!

فکر کن بعد زر بزن

شجریان میتونست کنسرتهای آبدوغ خیاری خودش رو در اروپا لغو کنه ولی اینکارو نکرد چون به استاد مشکاتیان احترام نمیزاشت

مهیار سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 05:19 ق.ظ http://http://mahyarendeavour.blogfa.com/

خفه شو مرتیکه عوضی..
کنسرت ننت نیست که یه شبه لغوش کنه
استاد شجریان به احترام اون ۵۰۰۰ نفری که بلیت کنسرت رو خریدن و منتظرن کنسرت رو لغو نکرد
جون اون بابا جونت یکم بفهم...

مرادی جمعه 15 آبان 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

ولی این تصنیف ؛تفنگت را زمین بگذار ؛خیلی استادانه و زیبا اجرا شده.

کامران چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

من پیشنهاد میکنم بجای استاد شجریان ننه کسانی که ناراحت عدم حضور ایشون در مراسم عزاداری استاد مشکاتیان بودند کنسرت و شو اجرا میکرد . خدائیش من واسه ننه نویسنده های مخالف استاد شجریان تمام بلیطها رو رزرو میکردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

استاد شجریانی هنرمند آگاه و شجاعی هستند .در وضعیت سیاسی نا به سامان امروز ایران خیلی از افراد و بزرگان که قبل از این ادعای وطن پرستی می کردند حالا در موقعیتی که نباید سکوت کنند .سکوت اختیار کردن اما استاد شجریان با عملکرد درست خود بار دیگه وفاداری خود را به مردم و کشورش اثبات کرد توصیه می کنم تصنیف آزادی استاد رو گوش کنید درود بر خسرو آواز ایران

سعید جمعه 6 آذر 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

در اوضاع نا به سامان سیاسی امروز ایران.بسیاری از بزرگان و افرادی که قبل از این ادعای وطن پرستی داشتند حال از ترس سکوت اختیار کردند اما جنا ب استاد شجریان با شجاعت اعتراض خود را به فجایع اخیر ابراز داشتند که بار دیگر وفا داری خود را به کشور ومردم به اثبات رساندند (درود بر خسرو آواز ایران استاد شجریان)

قاسم پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

من پس از قرائت نظرات بزرگان وسیر وسلوک در آفاق به این نتیجه رسیدم که علت بزرگ شدن آلات موسیقی. هوایی شدن عشق های زمینی بوده است . بین عشق زمینی وعشق هوایی بسی فرق است .عشق زمینی مثل سیب زمینی کثیف است ونمی توان نشسته انراخورد ولی عشق هوایی را هم می توان نشسته خورد و هم البته ایستاده .فقط کافی است از درخت کمال بالا بروید . یعنی اینکه حالات روحی تان را در دریای معنویات غرق کنید...

مهدی عسگری چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

صفت استادی واقعا لایق توئه.
بعد از اینکه یه کم اینترنت رو گشتم بعدش دیدم شجریان چه گناهی دارن که اینهمه مردم پته شو میریزن رو آب!!
آخه این شجران .... بی‌ سواد تور کنسرت رو که بالای ۵۰ تا بلیط واسه هر شبش نفروخته بود می‌شد زود ول کنه بیاد ایران بگه من می‌خوام برم ختم ولی اینکارو نکرد . آقا مثلا هر شبش اونجا راجع به پرویز حرف زد تا بگه ما هم هستیم!! و مثلا سکوت اعلام کرد؟آخه عقل تو مغزش نیست ...... بعد که برگشت ایران رفت تو مراسمش دم در واستاد واسه خودنمایی!!؟ آخه اینم استاده؟ ..... اصلا آدم........ هستش‌ که بخوان بهش بگن استاد؟!!! یا آدم؟؟؟ ..... به اون شرف داره به خدا.....

دوست عزیز ببخش که بعضی از حرفاتو حذف کردم . در این وبلاگ نباید به کسی توهین بشه حتی به آقای شجریان.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

بابا شجریان رو بخاطر صداش و اینکه استاد مسلم آواز ایران هست مردم دوست دارن. آخه مسائل شخصی این آقا چه ربطی به منو شما داره که رو همه چیز خط کش می گذارید؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

آروزومند سلامت استاد شجریانم

سینا سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.sina2012.persianblog.ir

به شما چه ربطی داره که استاد شجریان توی مراسم خاکسپاری دامادش شرکت نکرده. شاید با هم مشکل خانوادگی داشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد