خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

صفات منحصر بفرد شجر

 نوشته : استاد محمود

۱- بوقلمون صفتی : 

الف- قبل انقلاب کلی شاهنشاهی تشریف داشت این جشن هنر شیراز و دو هزاو پونصد ساله شاهنشاهی یه پای منقلش جناب شجر خسرو آواز بودنو تو مراسم میرفتن و میخوندن و دل شاهنشاهیا رو خوش خوشان میکردن

ب- بعد انقلاب بله دیگه انقلابی شدن و حماسه رزم و بسیج اینطوریه اونطوریه ماهه خوندن بعدشم کاروان شهید خوندن و برادرکاکلش آتشفشونه (یعنی برادران بسیجی) 

ج- الانم که یه مدت جنبش سبز شدنو چپ و راست میشینن بلند میشن میگن من خس و خاشاکم باید جدی بود!!!!!! و به حرف مردم گوش کرد چون من خس و خاشاکم 

 

۲- افغانیزه کردن موسیقی ایرانی 

یه نگاه به این عکسا بکنین بعدشم تو دلتون یکی از آوازهاشو بخونین به لهجه کثیف افغانیزه شده خودش ( مثلا به جای من بگین مع مع مع ن) تا معلوم بشه این جناب دو روی دودوزه باز چه جوری آفتابه برداشت رو موسیقی ایرانی . آخه مردک این لباسها ایرانیه ؟ مردمو خر فرض کردی یا خودتو ؟؟ البته که خودتی با این لباس افغانیت خیلیا رو خر کردی البته . ولی غافل از اینکه میلیونها نفرم هستن که به ریش خودت و بابات و دار و دستت میخندن

 

این یکی 

اینم یکی 

و این 

یا این یکی

نظرات 25 + ارسال نظر
مهدی جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://mohaymen.blogsky.com

سلام دوست عزیز
چطوره که شغلت رو توی پروفایلت زدی محصل و سن رو ۴۵ سال نوشتی؟؟؟؟
مگه میشه؟؟؟
جریان چیه؟

اونجوری راحت ترم

... یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

دمت گرم

دوکی چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

آقا گل گفتی تازه وقتی داره می خونه همیشه می شینه رو زمین و چشماشم می دوزه به شکمش و شروع می کنه به خوندن یه بار ندیدم مثل مرد سرپا و از ته دل بخونه .خوندن اوستا شجر مثل راه افتادن ماشین ژیان می مونه.

خرسمبک شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

امان از حسادت
حسادت
ح
س
ا
د
ت

آنتی شجر دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://antishajar.blogfa.com

سلام پسرم
وبلاگ آنتی شجر با مقاله ای تحت عنوان شجریانیسم! آپ شده منتظر نقطه نظرات عزیزان دلم هستم.
مچکرم
سید جلال الدین وزیری

آنتی شجر جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://antishajar.blogfa.com

سلام
وبلاگ آنتی شجر با شعری از یک شاعر گمنام در نعت استاد الاساتید حسین علیزاده و شعر دیگری از این حقیر آپ شده!
مچکرم
سیدجلال الدین وزیری

احسان چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 07:28 ق.ظ

درود بر استاد شجریان. مرگ بر همه مزدوران جمهوری اسلامی.

من مزدور کسی نیستم من فقط عاشق ایرج و گلپام

مهدی پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

طرز نوشتن وعقایدتو دوست ندارم....ولی از اون قیافت معلومه چه هلویی هستی.....
میای بیشتر باهم آشنا بشیم?
آخه من قیافه های اینجوی رو خیلی دوست دارم،یه جورایی میشم!!!!!
البته سن وسالمون یه کمکی متفاوته.....
شاید اگه باهات بیشتر رابطه داشته باشم،نطراتتو قبول کنم.
بهم اطلاع بده/
popolar22@yahoo.com

هلو؟؟؟ این واسه دخترا خوبه نه پسرها آقا !!

حمید.ا.ت جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 04:32 ق.ظ

با سلام
خدا را شاکریم که مخالفان ما را جزء جاهلان و هتاکان قرار داد
یاحق

دوکی جمعه 10 تیر 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

دمت گرم دستت درد نکنه.

تصنیف شور انگیزه آقا دزده سلام.... جمعه 17 تیر 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

مهدی خوب جوابتو داد، آق هلویی...!!!!!! هلو، هلو،هلو، هلو،هلو،هلو، هلو،هلو،هلو، هلو،هلو،هلو، هلو

خیلی قشنگ این تصنیف خیلی دوست دارم

گلابی! شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

آخه گلابی شلغم صفت کم عقل
استاد شجریان که نیاز به اراجیف تو نداره کم عقل
همین طور استاد ایرج و گلپا هم نیازی به طرفداری تونداره!

میخواستم که خیلی برای در این مورد بنویسم که دیدم نه لیاقتش رو داری و نه ارزشش رو !
همین طور که دوستمون گفته بود امان از حسادت!

امید وارم خدا یه عقلی به تو بده و یه پولی به من!

متاسفم برات
دیوونه

حسین پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام داداش.چرا این قدر دلت پره از شجریان؟داستان چیه؟

حسین شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

کوچولو سانسورچی هم که هستی.به توصیه هام گوش کن.بارک الله.

کوچولو خودتی! من الان دقیقا ۱۵ سالمه!! اون پیامتم تایید نمیکنم چون به استاد ایرج و گلپا توهین کردین

حسین دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

استاد اعظم!مرشد پانزده ساله! بهتره یه نگاهی به پست های وبلاگت بندازی تا معنی توهین رو خوب متوجه بشی.چه خوب بود نظر منو تایید میکردی تا خواننده های وبلاگت هم ببینن و اونا قضاوت کنن که کیه که داره توهین میکنه.شما پونزده سالته،درود بر شما،سن و سال که معنای قضاوت نیست.چه بسیار افرادی با سن شما که آدمی رو به تعجب وا میدارن از وسعت دانش و استعداد و پشتکارشون.من منظورم ذهنیت بچه گانه بود.تحلیل و نگاه های بچه گانه بود.فردوسی میگه:"بزرگش نخوانند اهل خرد،،که نام بزرگان به زشتی برد."اگه به دیده ی انصاف به نوشته هات نگاه کنی،شاید با من هم عقیده شی.
اگه ناراحتت کردم،معذرت میخوام.بدرود.

سامان دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.epidemiccinema.blogfa.com

برو جوجه واسه گوش دادن موزیک کوچولویی.
برو افتخایه گوش کن

حافظ دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

بهتر نیست موسیقی گوش کردن را از گروه فیتیله شروع کنی، کجای کاری عمو جون!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

عزیز شما داری با شخصیت ایده آلات بازی میکنی ! متاسفانه اصلا سواد نداری ! از انسانهای نئاندرتال هستی !

شجریانی ها شنبه 28 آبان 1390 ساعت 03:38 ق.ظ

از وبلاگت معلومه که هم کم سواد و کم خرد و بی فرهنگ و و در ضمن بچه ای.به عبارتی هیچی حالیت نیست.پس محترمانه در وبلاگو تخته کن تا بیشتر از این بی شعوریت رو به رخ همه نکشی!

وحید یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

اره خوندن گلپا خوبه ی تحریر بیشتر بلد نیست بزنه خوب این چه اوازیه همش کثیر مثل همه خوب ی کار جدید ... همه گلهای جاویدان و رنگارنگ و تازشم شنیدم 1000 تثبیت برنامه گلها دارم خوشم نمیاد رو هوا حرفی زده بشه
مثله موتور گازی میمونه چهچهه های گلپا کثیر اینقد بهش مینازین همیشه هم ی جور
راستی گلپا کیا رو تعلیم داده کثیر نوشتین شاگردای شجریان بدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمود سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

جواب کامنت قبل:
داداش اول برو ببین بعداز رد شدن شجریان در امتحان رادیو با واسطه کی قبولش کردن بعد درباره استاد گلپایگانی نظر بده. بعدش هم اگه ماکزیمم تایم تحریرهای شجریان سه ثانیه هم نمیشه این که ناراحتی نداره تحریر که هیچی فوت هم نمی تونه بکنه!!!در مورد شاگرد هم ایشون به فکر پرورش شاگرد نبوده به فکر پرورش جیبش بوده .شاگرد هم پرورش نداده یه مشت طوطی که فقط یه کمی بلدند بخونند وگرنه نه حس آوازی شجریان نه شاگرداش درحد صفر که چه عرض کنم منفیه حتی خیلی از شاگرداش(مثل همایون کاظمی) و طرفدارای بی تعصبش هم این موضوع رو قبول دارن. حالا مقایسه کنید حس آوازی شجریان رو با امثال حضرت استاد گلپایگانی و استاد قوامی و... .تفاوت میان زمین است وآسمان. حالا اگه بگید حس مهم نیست فقط تکنیک مهمه در این صورت باید بگم که آواز حمار از همه بهتره چون واقعا تکنیکی میخونه!!!

محمود سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

جواب کامنت قبل:
داداش اول برو ببین بعداز رد شدن شجریان در امتحان رادیو با واسطه کی قبولش کردن بعد درباره استاد گلپایگانی نظر بده. بعدش هم اگه ماکزیمم تایم تحریرهای شجریان سه ثانیه هم نمیشه این که ناراحتی نداره تحریر که هیچی فوت هم نمی تونه بکنه!!!در مورد شاگرد هم ایشون به فکر پرورش شاگرد نبوده به فکر پرورش جیبش بوده .شاگرد هم پرورش نداده یه مشت طوطی که فقط یه کمی بلدند بخونند وگرنه نه حس آوازی شجریان نه شاگرداش درحد صفر که چه عرض کنم منفیه حتی خیلی از شاگرداش(مثل همایون کاظمی) و طرفدارای بی تعصبش هم این موضوع رو قبول دارن. حالا مقایسه کنید حس آوازی شجریان رو با امثال حضرت استاد گلپایگانی و استاد قوامی و... .تفاوت میان زمین است وآسمان. حالا اگه بگید حس آوازی مهم نیست فقط تکنیک مهمه در این صورت باید بگم که آواز حمار از همه بهتره چون واقعا تکنیکی میخونه!!!

سجاد دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

محمود داستان ردشدن شجریان چیه و وساطت چیه؟منبعتم حتی الامکان بگی ممنون میشم

جواد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 03:19 ق.ظ http://antishajarian.blogfa.com

دوستان خوشحالم که روند شجریان زدایی شروع شده امید وارم که شر این بشر هر چه زود تر از شر موسیقی ما کنده بشه شاید پیشرفتی حاصل بشه و ملت بدبخت، سالار عقیلی ( که یک بیت اواز بلد نیست بخونه- و در زمینه ی تکنیک در تصنیف هایی که خونده از تکنیک های نداشته ی شجریان تقلید میکنه بخاطر باز خوانی چندتا تصنیف قدیمی ) براشون خواننده ی محبوب مردم نشه.
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید.
البته امثال اون شاعر خواهش میکنم شعر نگن
من سعی کردم بدون اون که بهونه دست طرفداراشبدم ( که توهین کردید به استاد) در وسع دانش خودم فنی نقد کنم.

سمانه جمعه 18 مهر 1399 ساعت 06:28 ب.ظ

چقدر گوه خوری میکنی، لحجه ی خودتو مسخره کن

تو کیر اساتیدو نخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد