خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

با فروش بیش از نیم میلیون نسخ در عرض یک هفته:  

آلبوم قصه زندگی استاد ایرج رکورد فروش همه آلبوم های ایران را شکست! 

 

تبریک به همه ایرج دوستان 

 

تسلیت به طرفداران لنگی شجر شکست خورده!!

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

سلام بر دوست گرامی!
تبریک به شما و تمام دوستداران این خواننده ی گرامی که من هم عضوی از آنها هستم!

محمود چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

شجر پوزش زده شد!!!

میلاد شنبه 3 تیر 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

غده های سرطانی موسیقی ایران:استاااااد شجریان
استاااااد ناظری

موسیقی اصیل پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.shakhe-shemshad.blogfa.com

www.shakhe-shemshad.blogfa.com
ا سلام
برای اولین بار مقایسه بسیار کامل و مستند از خوانندگان اواز.حتما مطالعه بفرمایید.
نقد مستند از خوانندگان آواز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام امیدوارم خوب باشی. چند سال بود به وبلاگت سر نزده بودم. راستی از استاد منوچهری دامغانی خبری نداری؟

سلام شما؟
خبر که گاهی چیزای مینویسه به ایمیلم میفرسته

احسان یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 07:07 ق.ظ

من احسان هستم. تو کامنتای مطالب 3-4 سال پیشت بگردی ما رو پیدا می کنی. شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد