خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خاطرات بابام

بابام میگه:

1)      موقعی که انقلاب شد ، موسیقی رو حرام اعلام کردند. همه خواننده های بزرگ و معروف و غیر معروف یا از ایران فرار کردند یا قایم شدن (چون میگرفتنشون) .

2)      اما آقای شجریان که خودش جزو جامعه هنری بود ، شروع کرد به خوندن مرثیه و ربنا تا خودش رو حفظ کنه .

3)      اما آقای شجریان میتونست احترام بزاره به همه موسیقی دانان و خواننده ها و مثل اونای دیگه نخونه  یعنی تحریم کنه حکومت رو ( کاری که همه دنیا در این حالت میکنن ) !

4)      اما آقای شجریان تند و تند شروع کرد به خوندن ترانه های انقلابی و اسلامی و مربوط به شهید و غیره . در حالیکه همزمان ، همه خواننده ها رو بدون استثنا میگرفتن!

5)      اما آقای شجریان بی خیال بقیه هنرمندان و خوانندگان شد و تو دلش گفت : خوب موقعیتی گیرم اومده ! من تا که تا حالا میون خواننده ها ششم هفتم بودم ، الان هم دل حکومت رو بدست میارم و هم خودمو میکشم بالا . اون بالا بالاها !! بالا بالا بالاتر!!

6)      اما آقای شجریان پشت کرد به همه جامعه هنری و موسیقی : از شریف و شهناز و بنان و خوانساری گرفته تا پریسا و ایرج و گلپا و سیما بینا !

 

 بابام با لحن شیرینش ادامه میده :

مرثیه خوندن که بد نیست . گاهی لازمه آدم به مرثیه هم گوش بده . مگه ما مسلمون نیستیم ؟ اما مشکل اینه که ما انتظار داریم ( حاج آقا کربلایی بیوک زهتابی منفرد اصل ) یا امثال ایشون که شغلشونه ، مرثیه بخونن نه آقای شجریان !!

 

و اینطور شد که آقای شجریان رفته رفته خودشو کشید بالا ! ولی خوب دیگه کسی نبود بالاتر از خودش !! آقای شهرام ناظری بود و بعدش آقای افتخاری و آقای اصفهانی ! (که قبلا در زمان ایرج و گلپا نبودن!! ) آره دیگه باید با اینا رقابت میکرد تا ثابت کنه از همه برتر و بهتر و بالاتره !!

 

بابام خیلی چیزا میدونه و بهم گفته . من هم به تدریج حرفای بابام رو اینجا خواهم گذاشت ! میخوام همتون بدونین چه جوری میشه تا:

 

اولا : آدم استاد بشه ! نه ! ببخشین برترین بشه ! اصلا تو دنیا اول بشه !! جایزه جهانی رو هم وقتی هیشکی دیگه نیستش ، بگیره !! (ایرج نیست گلپا نیست پریسا نیست خوانساری نیست قوامی نیست بنان نیست رفیعی نیست شهیدی نیست مرضیه نیست دلکش نیست هیچکس دیگه هم نیست!!! ).

 

دوما: به هزاران خواننده و آهنگساز و نوازنده دیگه بگه : زکی !! شما نمیخونین پس نیستین !! سی ساله که اجازه ندارین ؟ پس جنازه این ! و به من چه اگه نمیزارنتون بخونین !!.............. اما من میخونم پس هستم!!

 

 

ادامه داره ...................

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 11:00 ب.ظ

خیلی خیلی ممنونم من دستای پدرتونا از دور میبوسم ای کاش یه روزی میدیدمشون.ای کاش ۴نفر مثل بابات ژیدا میشد ولی افسوس.......

123 یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

شجر خیلی هم زور بزنند به پای نبوغ افتخاری نمیرسه حالا اساتید دوره خودش که هیچ

حال بزار هی زور بزنه این مافیای موسیقی ایران
کثیفترین خواننده ایران
بسطامی عزیز که یادتونه به قول معرف شاگرد ایشون بود اما چون دید استعداد بالایی داره دیگه از خودش راندش و مدتها هم اجازه هیچی نداشت
نوازندگان و خوانندگان دیگر هم همینطور

مهدی123 چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

قای شهرام ناظری بود و بعدش آقای افتخاری و آقای اصفهانی ! (که قبلا در زمان ایرج و گلپا نبودن!! ) آره دیگه باید با اینا رقابت میکرد تا ثابت کنه از همه برتر و بهتر و بالاتره !!

ناظری و افتخاری و اصفهانی حالا خیلی بزرگن و از رقابت با انها کم میاره و این خیلی معلومه
او همش در اروپا و امریکا کنسرت میزاره چون اگه در ایران این همه کنسرت میداد ازش انتقاد می کردن یعنی نقد هنریش می کردن و چون از این میترسه میره خارج از کشور که کسی نبینه که چی خونه تا از اشتباهاتش انتقاد نکنند

بهراد حاج میری شنبه 16 مهر 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

مسخره!
استاد ربنا رو برا موندن نخوند، بلکه بدون اجازه اش پخش کردن
استاد هیچوقت خودشو با آقایان اصفهانی و ناظری و ... مقایسه نکرد
بابات یه چیز می دونه، ملت همه چیز ...

احمد پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

الان این اوس قجر یه تار سبیل افتخاری هم نیست اینو خودشم خوب میدونه

ناشناس شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

افتخاری مال این حرفا نیست !! اصلا نمی دونه آواز چیه !! در مورد شجریان هم منکر رفتار بعد از انقلابش نیستم ولی انصافا نباید صدای زیبایش را در مجموعه برنامه گلها نادیده گرفت.

رصل سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

لطفا خاطرات ننت رو هم بذار

خخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد