خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسته شدم

خسته شدم از بس هر جا رفتم هر چی خوندم در مورد شجریان بود ! چقدر کنسرت ؟ چقدر آلبوم ؟ چقدر موسیقی فامیلی آقای شجریان ؟ چرا اسمی از گلپا و ایرج در رادیو و تلویزیون و مطبوعات نیست ؟ سی سال کافی نیستش ؟؟ چرا نباید بزارن گلپا و ایرج کنسرت برگزار کنن ؟ طرفدرای شجریان با دمبشون گردو میشکنن که ایشون بازم کنسرت داد و بعدش میان  به به و چه چه میگن که عجب آوازی خوند ( با اون صدای گرفتش !! ) بعدش میان میگن  آزادی نیست !! تازه بابام میگه تو کنسرتش چندین بار آب خورد و صداش گرفت و حتی سرفه کرد !! خب ایشون که نمیتونه بخونه چرا به گلپا و ایرج اجازه نمیدن بخونن اونم با اون صدای صاف و خدایی شون ؟!!

خسته شدیم . بسه دیگه لطفا .

                             *********************************

این مطلب هم عینا با اجازه آقای محمدرضا اردستانی رستمی مستقیما و بدون کم و کسری یا اضاف کردن از وبلاگ ایشون یعنی :

(وبلاگ امام حسین علیه السلام) http://www.lahot.mihanblog.com نقل میکنم . البته اگه موافق نباشن بهم بگن تا مطلب رو حذف کنم لطفا .

سلام

چند وقتی که می خواستم در مورد آقای محمدرضا شجریان مطلبی بنویسم خوب حالا موقعیتش پیش اومده بنده از اونجایی که شخصاً اهل موسیقی نیستم ، موسیقی سنتی و غیر سنتی هم برام زیاد فرق نمیکنه . و ضمناً دنبال تخریب شخصیت کسی هم نیستم فقط دوست دارم واقعیتی رو مطرح کنم . من همیشه از جملات قصار آقای مدیری استفاده کردم ! هنرمند یعنی قرتی . بهتر از این نمی تونم وضعیت هنرمندان امروز ایران اسلامی خودمون را تشریح کنم!

آقای شجریان که نمیدونم از کی شد استاد شجریان (البته بدلیل این که عمر من قد نمیده) اصولاً به عقیده اهالی موسقی صدایی خوبی دارند و از برخی از نواهایی که با صدای اون پخش شده واقعاً جای دست مریزاد داره . اما!!  چند وقت پیش خبری دیدم که در اون اشاره شده بود استاد (آقای شجریان ) کلاس آموزش آواز به دختران را راه انداخته و به اصطلاح به ترویج فرهنگ هنر ایرانی می پردازند . که بعد از آن واکنش های انصار حزب الله و بقیه را هم دراین مورد دیدم .

الف -اگر خیلی مثبت(یه ورری) نگاه کنم

یعنی چه !!!نه باید یک جور دیگه نگاه کرد !! اه بابا جم کن این امل بازی ها چیه !! مگه چیه ؟!! مگه چکار کرده؟!!کلاس درسه دیگه !! چه فرقی می کنه ؟!!مگه تو دانشگاه استاد مرد به دختر ها درس نمی ده؟!!

ب-اگر خیلی منفی (صراط المستقیم) نگاه کنم

مطرب!!  از این بیشتر ازش بر نمی آید که !! هنر مند یعنی همین دیگه !! چه قرفی داره !! آموزش خواهران گرامی !!(به قول بعضی از بچه ها "ضعیفه" سابقه داره !! ازدواجه شجریان  ............!!! کروات زدنش جدا !!! اینکه به واسته این آقا چقدر آلات موسقی در زندگی مردم رخنه کرد جدا!! هفت تیغ می کنه صورتش رو جدا !!! و بقیه هم بماند . !! خارج رفتنش هاش جدا !! کنسرت هاش جدا !!

الف -اگر خیلی مثبت(یه ورری) نگاه کنم

 این ها رو            مگه بقیه این کاره نیستند                حالا سه پیچ شده به شجریان!

ب-اگر خیلی منفی (صراط المستقیم) نگاه کنم

نه خیر    به این بابا  .    استاد   . استاد . می بندند . برای جوان امروز تازه  خیلی مثبتش شده  الگو   بعد هم میگن مگه چیه ! هیچی ! استاد یاد جونیش افتاد ! فیلش یاد هندوستان کرده !  مرتیکه ............... .                                      

 

عکس یادگاری آقای شجریان همراه با خانم هما سرشار

ضدانقلاب معروف ساکن آمریکا!!!                                 

با تشکر از مدیر محترم سایت حضرت امام حسین علیه السلام

که بنده رو خبر کردن و همچنین به خاطر این عکس

            

ادامه بحث : نمی دونم چی بگم . واقعاً جای تأسف داره . ضمناً من گفتم نمی خوام چهره کسی رو خراب کنم ولی خوب !! از واقعیت نمی شه فرا کرد . برا ی تمامی سینه چاکان آقای شجریان شخصاً تأسف می خورم ! عجب مسلمانی ! عجب شیعه ای ! و به به  بچه بسیجی ما هم  دنبال کنسرت شجریان و نوار و cd( لوح فشره)  فلان کنسرت و فلان برنامه و فلان مجلس حضرت مطرب هستند . عجب ترویج فرهنگ شیعه ای در پی این قضایا هست ! ما گه از این همه کار فرهنگی  واقعاً فرهنگی شدیم الان سر تا پا تو فرهنگیم! از این همه ترویج موسیقی ایرانی که جلوی  موسیقی غربی رو داره میگیره واقعاً داریم  حال می کنیم !! حالا این که در کنارش فرهنگ غرب رخنه میکنه و مظاهر فرهنگی غربی و قبل از انقلاب (میدان انقلاب نه ها !)داره رشد پیدا می کنه رو بی خیال ! { دلت پاک باشه } این حرف ها چیه ! ما شاید در جریان حرکت استاد مطرب نیستیم ایشان در صف اول مبازره با موسقی غربی و رشد ان در جامعه ایرانی اسلامی و ولایی  مورد عنایت خاصه حضرت ولی عصر هستند !!!

اگر شهدایی چون حاج همت و باقری و باکری و ... بود جلوی شجریان رو نمی گرفت و به این شبه بسیجی ها نمی گفت چرا لباس ما رو پوشیدید؟ یاللعجب جالب کار اینه مدعاین دین می افتند دنبال این آقا و استاد استاد می کنند ! کجایند مردان بی ادعا ؟

 

نظرات 90 + ارسال نظر
سیما جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

حرف دل همه س بخدا .

محسن جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

چیه داری از حسادت میترکی؟
الحسود لا یسود.
با واقعیات باید کنار بیای.
صدای شجریان صدایی آسمانیست .
البته ایرج و گلپا هم خوبن.

انوشیروان جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

آقا بخدا راست میگن اجرای خسرو آواز افتضاحه !
آقایون شجریانی بهتون تسلیت میگم !
چه سرفه هایی ؟
چه تحریرهای یه ثانیه ای شاهکاری !!
ترو خدا طرفدارای ایرج و گلپا برن ببینن آقاشجر چقدر استادانه برنامه اجرا میکنه !

[ بدون نام ] جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 09:43 ب.ظ

هدف این وبلاگ فقط خراب کردن وجهه موسیقی اصیل ایرانیست. از تک نک مطالب این وبلاگ اقلا من این طور برداشت کردم که این آقا به طور غیرمستقیم حتی ایرج و گلپا رو هم زیر سوال می بره:‌ اگه ایرج و گلپا طرفدارایی با این سطح فکری و کوته بینی داشته باشند وای به حال موسیقی ایرانی. به خصوص امروز که در قسمت معرفی نویسنده وبلاگ علنا طرفداری ایشون از جمهوری اسلامی رو دیدم شکم بیشتر به یقین تبدیل شد. به نظر من که طرفداری از جمهوری اسلامی و در عین حال دل سوزوندن برای موسیقی این مملکت زیاد با عقل و منطق جور در نمی آد نه؟؟؟!!

سورنا جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://parsright.blogsky.com

الی الذین آمنو و عمل الصالحات :
خجالت هم خوبه .
مگر طرفداری از اسلام و مسلمین و مسلمات کار بدی هست؟

مگر جمهوری منور اسلامی اجازه نمیده که ایرج و گلپا و شجر بخونه ؟ پس چطور آقای شجر کنسرت میده ؟ نوید هم خیلی خوبه تحت تاثیر بنده و پدر گرامیش کاملا اسلامی فکر میکنه .
واسلام علی من التبع الهدی

کوچولو شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

شجر توی اجراش تر زده !
اوه اوه چه افتضاحی . اصلا نه تحریر میتونه بزنه نه گوشه ها رو درست میاد . واقعا برای موسیقی ایرانی متاسفم . حیف از گلپا و ایرج . حیف .

خوشحال شدیم از مطالب وبلاگ استفاده کردی
باز هم د رمورد شجریان نوشتم یه سری بزن
با علی

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

خاک بر سرت که از وبلاگ اون خایه مال مطلب بر می داری

خیلی بدبختی

باز اگه خودت بد و بی راه بگب ادم می گه خودت نوشتی

پژمان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 01:26 ب.ظ

آقایان گرامی نوید،پدر نوید ، انوشیروان، کوچولو و...... انسان هایی(البته بلانسبت انسان) مانند شما عقده ای،کوردل،ناآگاه به موسیقی ملی،بیکار،یاوه گو،بی شخصیت،بی سواد و..... واقعا نوبره.این مطلب را قبلا برای نوید۱۴ ساله نوشته بودم ولی چون جنبه نداره نگه نداشت، ولی باز میگویم : عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را که دگر مادر گیتی چون استاد محمدرضا شجریان فرزند بزاید. اما کوچولو و انوشیروان بنده به شما تسلیت عرض میکنم و متاسفم موسیقی ایران طرفدارانی چون شما و خواننده ای مانند: ای ر ج ؟؟؟!!! دارد. کوچولو و انوشیروان شما از تحریر،آواز و گوشه چقدر می فهمید؟ شما به چه آثار آقای اوستا حسین خواجه امیری(ای رج) می نازید؟ آقا دزده سلام یا آبگوشت،پیاز یا حسن جغجغه گنج قارون؟ البته سوءتفاهم نشه خود فیلم گنج قارون بسیار ارزشمند و قابل احترام است. ما به تمامی آثار ارزنده استاد شجریان چه قبل از انقلاب ۵۷ و چه بعداز انقلاب۵۷ افتخار می کنیم. آیا آقای اوستا ایرج و بزرگتر از او توانایی خلق آثاری چون بیداد،دستان،نوا(مرکب خوانی)،ماهور،آستان جانان و هزاران اثر فاخر استاد شجریان را دارد؟ مسلما هرگز. آقایان چه بخواهید و چه نخواهید استاد محمدرضا شجریان فرهنگ والای موسیقی ایران زمین است و مانند خورشید در آسمان آواز ایرانی بی نظیر می تابد. درباره شجریان همین بس که استادانی چون بدیع زاده،شهناز،کسایی،بنان،شهنازی،قوامی،عبادی،پایور،برومندو.... ایشان را آیندۀ درخشان آواز ایران دانسته که به حق اینگونه هم شد،به قول روان شاد استاد غلامحسین بنان که به همسر گرامی خود گفته بود اگر هر ۵۰ سال یک بنان بیاید هر۱۰۰ یک شجریان در موسیقی می درخشد. عزیزانی معترضند (نوید۱۴ ساله )چرا شجریان در ایران کنسرت می دهد ولی افرادی چون اوس ای ر ج نمیتوانند؟ بچه ۱۴ ساله اگر به آمار کنسرت های استاد شجریان(بعداز انقلاب) توجه کنی(اگه حافظه یاری نمیکنه از پدر کمک بگیر) کنسرت های خارج از ایران استاد شجریان بسیار بسیار بیشتر از کنسرت های داخل ایران ایشان است. منظور اینکه اگر اوس ای ر ج در داخل ایران نمی تواند کنسرت بدهد در خارج که می تواند. عزیزان یک هنرمند والامقام و ارزشمند باید هم وجه ملی و هم وجه بین المللی داشته باشد(مانند استاد شجریان)، چرا یونسکو بالاترین نشان هنری(نشان پیکاسو) خود را به شجریان می دهد،چرا به عناوین مختلف از ایشان برای اجرا برنامه دعوت میکند، چرا اسپانیا بالاترین نشان هنری خود را به ایشان میدهد،چرا ارگانها و تشکل ها و دانشگاههای معتبر اروپا و آمریکا(مانند برکلی و هاروارد و ...) از ایشان برای اجرای موسیقی مکرر دعوت میکنند، نکند ادعا دارید که آنها آقای ایرج را نمی شناسند و شاید چون شجریان گوشه،ردیف و تحریر نمی داند و فالش می خواند از ایشان دعوت میکنند؟؟؟!! چه خیالات پوچ و پوسیده ای.
اما بسیار متاسفم که شما طرفدار استاد اکبر گلپایگانی هم هستید، بسیار حیف از استاد گلپایگانی که دوست نماهایی چون شما دارد. شما اگر ذره ای فقط مطالعه سطحی موسیقیایی داشتید درمی یافتید که استاد گلپایگانی عزیز برادر خود محمد گلریز را فقط وفقط نزد استاد شجریان می فرستد و به گلریز تاکید دارند که فقط نزد شجریان آموزش ببیند. به هرحال دوستان این رسم جامعه ایران بعداز انقلاب۵۷ که اگر افرادی به عالی ترین سطح فرهنگی،هنری،اجتماعی و اقتصادی دست یابند از جانب گروهی تنگ نظر و بخیل چون شما عزیزان مورد بی مهری قرار گیرند. ولی مردم فرهیخته و هنرپرور ایران زمین ارزش والای هنر و هنرمندان گرامی خود را می دانند. دوستان اینقدر هم خود را الاف نکنید. استاد محمدرضا شجریان یگانه آواز ایران زمین بوده،هست و خواهد بود. با آرزوی سلامتی و بهروزی برای استاد محمدرضاشجریان

انوشیروان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

پزمان عزیزم یواش برو میفتی خون دماغ میشی! صدای شجریان رو در این آلبوم جدیدش گوش دادی ؟ عین صدای ........... پیر ........تاریه داره ضجه میزنه !!! یونسکو هم به سرتون بخوره نشانش هم آبگوشتیه . این آثاری که گفتی دی برابر آثار گلهای جاویدان ایرج و گلپا صفرن. صفر. میفهمی ؟ تو میگی از موسیقی چیزی نمیفهمیم باشه ولی هر سوالی داری بپرس واست بگم ! تازه در باره کنسرت آفتابه نشان ایشون هم میگفتی با اون وضع افتضاح و سرفه های متوالی و آب خوردنها و تحریر نزدنها و گوشه ها رو زیر سیبیلی رد کردنها... اینا رو دیدی تو کنسرتش یا کور و کر بودی ؟
عکس یادگاریش رو با ضدانقلاب هم ببین لطفا .
هه هه هه هه هه هه هه هه هه

سحر یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

با پژمان کاملا موافقم و برای کسایی که نمی تونن بزرگی استاد شجریان و همایون رودرک کنن واقعا متاسفم

پژمان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 06:26 ب.ظ

آغای(اگه امل معنی این کلمه را بدونی) انوشیروان تو فرق میکروفن و گوشت کوب را نمیدانی. و لیاقت نداری کسی با تو درباره موسیقی آوازی بحث کنه. پس با همان اوس ای رج ۲ریالیت حال کن. در ضمن تو در حدی نیستی که من از تو سوال موسیقی بپرسم. و چه اشتباهی کردم من که با املی مثل تو درباره یونسکو و غیره... بحث کردم. منم اگه عشقم اوس ای رج بود که اوج آوازش آقا دزده سلام بود بهتر از تو نمی شدم. اینم یادت باشه تمام آثار گلهای اوسا ای رج را روی هم بگذاری به اندازه یک دقیقه آواز آسمانی استاد محمدرضا شجریان نمی شود. هر موقع هم که خواستی بحث جدی موسیقی کنی البته اگر وارد باشی قرار می گذاری رو در رو بحث میکنیم. در ضمن امل در نوشتن متن ها دقت کن، دی برابر نه در برابر. با تو بهتره مثل گویش اوس ایرجت آبگوشتی گفتگو کرد. تا دنیا دنیاست فقط و فقط استاد محمدرضا شجریان.

با آرزوی سلامت روزافزون برای استاد محمدرضا شجریان

سحر یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 09:06 ب.ظ

ومن همچنان با پژمان موافقم

انوشیروان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

ناخن کوچیک ایرج میارزه به صد تا نوحه خون دستمالکش ضد انقلابی !
ضمنا اینقده یونسکو یونسکو نکن اگه تعداد درجات و جوایز علمی استاد دکتر گلپا رو برات بشمرم تا سه روز باس بشینی پشت کامپیوتر و اونوقت چشات آرتروز (!!!) میگیره !!

انوشیروان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

ضمنن آقاق نوید بیا این اراجیف طرفداران نوحه خون ضد انقلابی رو پاکش کن تا مث لکه چرکین به وبلاگ قشنگت نچسبن . بیا تایید بزار تا اونا نتونن هر حرف مفتی داشتن اینجا بزنن

نوا یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:47 ب.ظ

بابا تو دیگه کی هستی ؟

تا حالا به اخوند زدگی شجریان گیر می دادید ؛ الان هم به ضد انقلاب بودنش .

بذارید خیلی از حقایق کسانی رو که سنگشو به سینه میزنید همچنان پنهان بمونه .

تو فکر کردی کی هستی ؟؟؟!!

شجریان اگر سرفه میکنه که میدونم دروغ می گید حداقل توی سنی این اتفاق افتاده که صدای گلپا چیزی ازش باقی نمانده و ایرج که افتضاح .
بهتر از ایرج که توی اوج جوانیش و به قول شما توی اوج صداش پشت سر هم سرفه میکنه .

حجت یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

فکر نکنی من مثل خودتون یه چیزی میپرونم .

برید ببنید .

ایرج توی برنامه گلهای ۱۶۳ در دستگاه سه گاه هستش
؛ در هنگام تحریر پایانی صداش به طرز فجیعی میگیره .

البته من استاد شجریان و ایرج و گلپا رو و... دوست دارم

چون زحمت کشیدند ؛ و تو نمی تونی با اینکارا زحمات اونا رو تحت شعاع قرار بدی ؛‌ این و گفتم که بدونی ایرج و گلپا هم از حیث دریغ نکردند ؛ اما اونا توی اوج جوانی ولی .....

اصلا کی قبول میکنه تو طرفدار جناب ایرج و گلپا باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟

از کجا تو با موسیقی ایرانی مشکل نداشته باشی .

وقتی بری مطالبت و از یه جا که خیلی قبولش ندارند انتخاب کنی یه چیزی ؛

واقعا متاسفم .

چی قراره سر این موسیقی بیاد .



حجت یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 11:11 ب.ظ

اقای انوشیروان و بقیه

سعی کنید منطقی باشید و از روی حسادت حرف نزنید .

خیلی ها هستند که از آوازهای تمامی خواننده ها استفاده می کنند ولی قصد بی احترامی به هیچ یک رو ندارند ؛ ولی شما راست حسینی بگید چقدر از موسیقی بارتونه؟؟؟؟؟؟؟

حجت یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

توی دفتر برنامه گلها کنار بنان نشسته بودم ؛ یکی آمد به بنان گفت آقا جوانی آمده می خواهی صداشونو امتحان کنید .

چند لحظه بعد جوانی از در وارد شد و با ادب جلوی بنان ایستاد .

بنان پرسید چرا میخواهی خواننده شی ؟ گفت : به خوانندگی علاقه مندم .

آن وقت بنان لبخند زد و گفت راه زیادی در پیش داری ؛‌ میتونی از پس دشواریهایش بر آیی ؟
جوان در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت آری .
بهر حال آن جوان کار آموزش را به طور جدی دنبال کرد و امروز وی ( محمد رضا شجریان ) بهترین خواننده ایران است .

دو منبع داره میتونید سر بزنید :

۱- ادبستان ؛ شماره ۲۷ ؛ اسفند ۱۳۷۰ ؛ گفتگو با پری آور بنان - همسر استاد بنان )

۲- خاطراتی از موسیقیدانان ؛ ص ۲۳

انوشیروان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 11:39 ب.ظ

حجت جون برو یه بار دیگه این آلبوم اوستای ضد انقلابی رو گوش بده همین که اسمش هست غوغای عشقبازان (!!!!!! ) عجب اسمی هم انتخاب کرده آدم یاد ......یر و .....س میفته بخدا !!
صدای آقا خسرو مث صدای یه پیرمرد مقنی ( یعنی چاه کن ) هستش که از ته چاه صدا میزنه من خفه شدم برام هندونه بیارین !!!! (این اصطلاح نوید جونه ها !!! )

برو نظر استادانی چون یاحقی ؛ شریف؛ برادران ملک ؛ بنان و.........در باره ایرج بخون . البته من بیشتر گلپایی هستم ولی ایرج هم دست کمی از گلپا نداره . تو برو کتاب استاد محمد مجرد رو ورق بزن ببین بنان در باره ایرج چی گفته : گفته ایرج بهترین خواننده آواز ایرانه !! بدبخت تو حالا داری به من میگی شجر اینجوری و اونجوری !!
همین استاد قاضی زاده گفته شجر اصلا نه صدا داره نه تون داره نه صداش وسعت داره نه تحریر بلده نه ............. پس لطفا از چیزی که نمیدونی چیزی نگو و لالمونی بگیر . اصلا برو شجر گوش بده ولی اینجا لجن پراکنی نکن . شجر ناخن کوچیکه ایرج و گلپا نمیشه . آره قربونش .

مهیار/عاشق استاد ناظری دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 03:03 ق.ظ

افرین به پژمان و حجت...........افرین
البته من خواهش میکنم به استاد ایرج و الی الخصوص استاد گلپا توهین نکنین.....................
حالا شد بگین بگین که دارم حال میکنم..............
در ضمن در مورد این عکس بسیار زیبا هم بگم:
همینی که هست
میستانی بستان نمیستانی قبرستان
با درود بر حضرت استاد شجریان

اواز های ایشان در کنسرت وحشتناک عالی بود
بعضی ها چرت میگن



ایول پژمان.................

مهیار/عاشق استاد ناظری دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 03:06 ق.ظ

گفتم که زوم کردن رو بعضی از ضعف های حضرت استاد شجریان و کوبیدن ایشان درست نیست و صد در صد بقیه هم ضعف هایی دارن که به زودی در....................
وبلاگ سلاطین اواز .............................

مهیار/عاشق استاد ناظری دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 03:24 ق.ظ

از همتون هم استدعا دارم با این انوشیروان بحث نکنید چون رقمی نیست...........
مرتیکه غوغای عشقبازان شاهکاره اخه تو چی میفهمی؟
اسمش هم بی نظیره و به قول این انوشه ادم رو یاد همون دو تا میندازه!!!!!!!!!!!!..............
خوبه دیگه انوش خان!!! فکر کردی همه مثل خودت جقی هستن؟

مهیار/عاشق استاد ناظری دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 03:26 ق.ظ

این انوشیروان هم ریده به خودش و به نوید التماس میکنه کامنت های ما رو پاک کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای انوشیروان بزدل و صد البته جلقی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پژمان دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 06:06 ق.ظ

آقای انوشیروان چگوارا،آلنده و یا شاید .... این انقلابی و ضد انقلابی چیه راه انداختی؟ حالا که کم آوردی برو قدری در ارتباط با اوس ای رج مطالعه کن تا لااقل چرند و پرند ننویسی. درضمن از مخ نداشته خودت مایه بگذار و اصطلاحات بنده(مثل اوسا) را قرقره نکن. لازم به ذکراست که امل جان این مطلب را هم بدانی که اوس ای رج تا سنین جوانی در کاشان در ایام محرم نوحه می خوانده است. و اصلا موسیقی آوازی و دستگاههای ما سینه به سینه از تعزیه و نوحه (البته نه نوحه های امروزی) به نسل های امروزی رسیده است. بعد هم اگر آقای امل بحث می کنی جنبه و ظرفیت داشته باش و حرف های مخالف و صحیح را گوش کن، چرا میگی پاک کنه؟ آره امل جان حقیقت تلخ است.
با اینکه استاد گلپایگانی را واقعا دوست دارم خوشحال می شوم یکی از جوایز ملی یا بین المللی ایشان را با ذکر منبع موثق نام ببری(تو که جوایز موسیقی را قبول نداشتی).
امل گرامی یکبار به تو یادآور شدم که در نوشتن متن های چرندت لااقل دقت لازم را مبذول فرما. آقاق نوید درست نیست آقا نوید درست است...!!!!!!

با آرزوی سلامت و بهروزی برای استاد محمدرضا شجریان
یگانه بی همتای آواز ایران زمین

رها دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

استاد باهرکی دوست داره می تونه عکس بگیره وبه هیچ کسی ربطی نداره بدبختا دارید از حسودی می میریددرضمن استادبه احتمال زیاد پاییزکنسرت دارن تاچشمای همه ی حسودا در آد از مهیار وسحر هم تشکرمی کنم باآرزوی سلامتی برای استاد شجریان

حجت دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

مهیار جون ممنونم از لطف شما دوست عزیز .

این انوشیروان هم خیلی تعصب الکی داره و هم از موسیقی چیزی زیادی نمی دونه !!

من یه چیز میگم اون تعصبی برخورد میکنه و جواب بی ادبانه میده .

ما طرفداران استاد شجریان مثل بعضی از شما در ظاهر طرفدارن اساتید ایرج و گلپا نیستیم ؛ که بقیه رو چشم بسته مورد الطاف نا بهنجار خود قرار بدیم .!!!!!!!!!!

برای ما همه اساتید موسیقی و آوازی محترمند ؛ از استاد بنان گرفته تا ایرج و گلپا و شهرام ناظری و افتخاری و خوانساری و شهیدی و گلچین و ........

هر کس یه سلیقه داره و بر حسب آن به یکی مجذوبتر از سایرین میشه و این چیز طبیعی هستش : یکی استاد شجریان ؛‌یکی استاد ناظری ؛ یکی استاد ایرج و........

پس بیایم به جای بی احترامی نسبت به این اساتید محترم ؛ و حداقل اگر از ویژگی هاشون نمیگیم ؛ مورد بی احترامی هم قرار ندهیم .


و البته شما ها هر چی از بدی استاد شجریان بگید روز به روز به جایگاه والای این استاد افزوده میشه .

از مهیار عزیز پژمان و سحر و دیگر دوستان هم متشکرم .

عامل ناشناخته / ویرایش توسط نوید دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

آقا کشفش کردیم کانال Iran Tv جناب آقای گلپا چه صفایی داشت اون دختر و پسره که رو آهنگش چه حالی به خودشون دادن!!!!!!!!!
جناب عرض داشتن که من ترانه ای در مورد نماز خوندم که به زودی از همین شبکه پخش میشه ۲۴ ساعته با خانوم بچه ها نشستیم تا اگه پخش شد بهش بخندیم نه به موضوعش به اینکه بعد از ...... با زن های کافه لاله زار ........
قابل توجه .............. (انوشیروان)

یکی دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام

به ...به .

به نظر شما ایستادن کنار زن برای استاد شجریان ضعفه ؟

برم یک عکس بیارم که گلپا دستش رو گذاشته تو کونه هایده .

حتما این عکس رو میارم.

یکی دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

ضمنا . گلپا و ایرج ۳۰ سال پیش یه آثاری خوندن . در این سی ساله هم خودشون و هم دوستان ایرج ازش تعریف میکنن. اما استاد هی داره کارهای بسیار زیبایی رو اجرا میکنه .

فدات شم.................................

حتما اون عکس رو آپلود میکنم

عامل ناشناخته دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

نوید تو که چیزیشو ویرایش نکردی!!!!!!!!!!!!!

مهیار/عاشق استاد ناظری سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

احسنت احسنت افرین به غیرتتون افرین
یا حضرت شجریان
افرین و بارک الله
البته بازم بگم که به ایرج و الی الخصوص استاد گلپا توهین نکنین.................بالاخره............
ایول به سحر و رها عزیز حجت و...
با درود بر استاد ناظری استاد علیزاده استاد مشکاتیان استاد لطفی و شما خوبان............
مهیار

احسان سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

واقعا که لیاقت این مردم، همین جمهوری اسلامیه که همه هست و نیستشونو به لجن کشیده .

حجت سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام

راستی مهیار جان از کنسرت های استاد ناظری خبری ندارید ؟؟؟؟

انوشیروان سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

آقا من همه حرفامو پس میگیرم. به خدا مجبور بودم. این نوید یه نقطه ضعف ازم داشت، منو مجبور کرده بود هی براش کامنت بذارم. تازه هر وقت منو می دید مجبورم می کرد زانو بزنم پاهاشو ببوسم و کف پاهاشو بلیسم. اما دیگه این مساله برطرف شده...اینارو گفتم که بدونین با چه آدم پستی طرف هستین. من اصلا اهل موسیقی نیستم. از شجریان شناختی ندارم.

حجت سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

اینا چیه گفتی انوشیروان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نوید .............................. است !!!!!!!!!

اردستانی - رستمی لاهوت چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.lahot.co.sr

سلام
آقا اسم وبلاگ من لاهوت ِ لاهوت نه امام حسین ع البته خیلی دلم می خواست آقا اون ارزش را به می داد که درباره بزرگیش بنویسم.
ولی بی خیال اگر امام حسین هم به وبلاگم بگی خوشحال می شم
مطالب یعدی از شجریان در راه است.
و من الله التوفیق
محمد رضا اردستانی رستمی

گوینده !! چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:28 ب.ظ

با سلام

اولا درباره این مطالبی که در باره استاد شجریان می نویسید :

شجریان با ضد انقلاب عکس گرفته .. !!!
این چه ربطی به موسیقی داره ؟!!!!!
مگه با ضد انقلاب عکس گرفتن از قدرت موسیقایی انسان می کاهد؟!!!!!!

بعدش هم شما لازم نیست سنگ انقلاب رو بر سینه بزنید !
همین انقلاب هست که اقایان ایرج و گلپا رو از خواندن محروم کرده !!! مگه غیر از این هست؟

من خودم به صدای اقایان : گلپا و ایرج گوش می کنم و احترام انها هم سر جای خودشان محفوظ هست

اما علاقمندی و حتی استادی یک نفر موجب توهین به شخص دیگری نباید بشود

اقایان شجریان - گلپا و ایرج هر کدام به نو به خود برای موسیقی زحماتی متحمل شده اند

بهتر بود جناب اقای ؛ نوید خان !!!! ؛ به جای اسم ناراضی
کلمه ؛ انتی شجریان : رو انتخاب می کرد !!! که لا اقل
افراد حساب خود و وبلاگ رو می دونستند

البته این وبلاگ شما ارزش چندانی ندارد
تنها خود را معطل می کنی

در صورتی که می تونی با انتقاد های بجا و مستند وبلاگت رو به یک وبلاگ ارزشمند تبدیل کنی

اینکه بابام اینو گفته بابام اونو گفته چیزی رو ثابت نمی کنه عزیز من

چون غرض آید هنر پوشیده شد

با غرض ورزی کسی به جایی نخواهد رسید

سوگند چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام

همه این کامنت ها یه طرف

اون کامنت سورنا یه طرف دیگه . عجب خایه مالی هست !!

اینا رو نوشته بخونید :

الی الذین آمنو و عمل الصالحات :
خجالت هم خوبه .
مگر طرفداری از اسلام و مسلمین و مسلمات کار بدی هست؟

مگر جمهوری منور اسلامی اجازه نمیده که ایرج و گلپا و شجر بخونه ؟ پس چطور آقای شجر کنسرت میده ؟ نوید هم خیلی خوبه تحت تاثیر بنده و پدر گرامیش کاملا اسلامی فکر میکنه .
واسلام علی من التبع الهدی

سوگند پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 05:46 ق.ظ

راستی اول به گلپا یا شجریان یا ایرج ...............

به کدوم یکی ؟

احسان پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 08:31 ق.ظ

انوشیروان خاک برسرت بدبخت فلک زده. من اگه پای یه بچه ... رو بوسیده بودم خودمو می کشتم.

احسان پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

من از همتون خواهش می کنم وقتتونو برای بحث کردن با این بیمار روانی تلف نکنید. آخه کسی که بالای وبلاگش به روان رهبر کبیر انقلاب اسلامی!!!!! درود و سلام بفرسته ارزش بحث کردن داره؟ این وبلاگو دو سه نفر مزدور جمهوری اسلامی راه انداختن و هدفشون تخریب چهره هنرمندان مردمیه. از این وبلاگ ها کم نیست.هیچ آدم حسابی رو هم از قلم ننداختن: شجریان، شاملو، بیضایی و ... من تعجب می کنم از چند نفر از دوستان فرهیخته که داخل این بازی ها می شن. این وبلاگ صد در صد سیاسیه. وگر نه عالم هنر جای این یقه چاک کردن ها نیست. هیچ هنرمندی تا حالا نامش با این طرفداری های احمقانه جاودان نشده.

احسان پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

لبته من برای ایرج و گلپا به خاطر اینکه هیچ وقت چاپلوسی و تملق نکردن ( درست مثل شجریان) احترام زیادی قائل هستم. اگر اونها اجازه خوندن ندارن نشانه توسعه نیافتگی و بدبختی است.اما نمی دونم چه دلیلی داره به جای اینکه به این خفقان موجود، اعتراض بشه، بیان به یه نفر دیگه گیر بدن و بعد هم به روان اون کسی که همه آتیشا از گور اون بلند میشه درود و سلام بفرستند.

وحید پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

من که از اینایی که گفتین بدم میاد.عشق فقط هومن و کامران. اما قضیه انوشیروان و نوید برام جالب شده. جان من بقیشو تعریف کن بخندیم.

سینا پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 05:01 ب.ظ

آقا این شجریان کولاک کرد تو کنسرتش.
دمش گرم. عجب صدایی داره تو این سن و سال.
همون بهتر که گلپا و ایرج با کسایی مثل جواد یساری و آغاسی مقایسه بشن.
کلاس آوازی شجریان خیلی خیلی بالاست.
به نظر من که دلنشین ترین صدای دنیا رو داره.

سینا پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

خوبه عکسهای گلپا رو ندیدی! مثل خواجه های حرم سرا...
اونم تو جوونیش!
در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبریست!

حجت پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

دوستان همه این بزرگان برای موسیقی ما زحمت کشیدند و ما نباید مثل این نوید خان با سواد !!!!!!!!! بقیه رو مورد بی احترامی و تهمت های ناروا و بی مورد خوذ قرار بدیم .

بگذریم .

سینا جان شما کنسرت استاد شجریان بودید ؟؟؟؟؟؟

انوشیروان پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

این پیامها واسه من نیس بلکه یه یاروی بی پدر طرفدار طرفدار شجر نوشته . نوید مث برادر کوچکتر منه . از خیلی ها با غیرت تره . مسلمون هم هستش .

احسان جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 02:48 ق.ظ

میشه بفرمایید چرا یه بخش از پیام من پاک شده؟؟؟

احسان جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 03:21 ق.ظ

من جمعه ( شب چهارم) کنسرت بودم. مثل همیشه فوق العاده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد