خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

نوروز ۸۸ مبارک

نوروز سال ۱۳۸۸ بر همه دوستداران صدای اساتید ایرج و گلپا مبارک باد 

آرزو میکنیم در سال جدید رادیو تلویزیون از دست طرفداران شجریان که سی سال گوش ملت رو آزار دادن خارج بشه و دوباره به اساتید واقعی یعنی گلپا و ایرج برگرده.   

دعا میکنیم طرفداران شجریان کمی صاحب عقل بشن و فرق موسیقی اصیل رو با موسیقی نوحه ای آقای شجریان و شاگردانش بدونن. 

دعا میکنیم خدا عمر ایرج و گلپا رو طولانی کنه.

نظرات 10 + ارسال نظر
سیاوش جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

سال خوبی را برای اساتید حقیقی آواز آرزو مندم . و برای شما هم آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم .
بوی گل و بانگ مرغ برخاست
هنگام نشاط و روز صحراست

فرشید جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

الهی آمین .عید مبارک

دوکی جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

با سلام و تبریک سال نو. سلامتی و نشاط جسمی و روحی برای دو آواز خوان بی همتای موسیقی ایران زمین استاد گلپاوایرج آرزوی قلبی من است.آقا نوید امیدوارم سال خوب و پر از موفقیت داشته باشی.

حمید دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.manvamosighi.blogfa.com/

سلام و درود
سال نو مبارک انشا الله سال خوبی پیش رو داشته باشید
وبلاگ من و موسیقی با گلهای جاویدان 1و 139 برگ سبز 2 گلهای رنگا رنگ 330 کار خود را از امروز شروع کرد و به صورت هفته ای اپ میکنم و اهنگای ناب رو در اختیار دوستان قرار میدم . منتظر کمک. نظر و راهنمایی های شما هستم[گل]
http://www.manvamosighi.blogfa.com/

حمید دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.manvamosighi.blogfa.com/

ای ول بالخره یکی هم پیدا شد که ۴ کلام حرف حساب بزنه
کلی باحات حال کردم
راستی نظر سنجیات هم خیلی خوبن (گل)

عبید زاکانی جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

آقا چرا شعر منو نذاشتی؟؟؟؟

چه شعری آقا عبید؟
لطفا دوباره بنویس.

عبید زاکانی یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

هر معرفتی که مرد بنگی گوید ....

استاد اعظم شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://antishajar.blogfa.com

سلام-خوبی پسرم؟؟
راستی از جناب منوچهر چه خبر؟؟ از دوستام شنیدم کمی کسالت داشتند؟ صحت داره؟ بهش سلام برسونین بگین منصوری سلام رسوند و مشتاق دیدار شماست.
در ضمن چندتا اثر جدید در آواز دارم که نمیدونم چطور باید بذارم در نت-اگه ممکنه بنده را راهنمایی بفرمایید

باور کن من نمیدونم فک کنم فرهاد گلپا یا فلاور یا صالحی بدونن. من خودم بلد نیستم. الینا خواهرم بلده ولی با هم قهریم.

محسن دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

الینا رو از طرف من ببوس

نه نمیبوسم

مهرداد شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.mketab.bloga.com

سلام. من هم برای تمام اساتید موسیقی ایران که برای آن زحمت می کشند من جمله(از استادش فاکتور گرفتم) گلپا ایرج شجریان همایون خرم و ..... آرزوی عمر با عزتی دارم. شجریان هم از بزرگان موسیقی ملی ماست در حقش کم لطفیه این زوری بگید.امیدوارم بتونیم دست به دست هم جامعه مون رو از موسیقی کثیف وارداتی خالی کنیم. و بتونیم موسیقی اصیل ملی رو دوباره در میان جوانها زنده کنیم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد